השקעות נדל"ן

רבים מחליטים להשקיע את כספם בשוק הנדל"ן וזאת משום האמונה ששוק זה יחזיר להם בעתיד תשואה גבוהה על השקעותיהם. משום שמצב השוק עבר תנודות רבות, רבים פונים אל סוכנויות נדל"ן ומתייעצים עם מומחים בתחום מנת לבצע את הצעד הנכון. כדי להנחות את הלקוחות בצורה הטובה ולסגור עסקאות מנהלי סוכנויות נדל"ן ועובדיהם מסתייעים פעמים רבות בשירותי אימון עסקי שעוזרים להם להגיע לתוצאות מקסימאליות.                                                                                                                                     MED0000960

 

מהו אימון עסקי?

אימון עסקי הוא תהליך שמטרתו היא התפתחות של המשקיע, העסק או החברה והגעה לתוצאות טובות יותר מהקיימות באותה נקודה של תחילת האימון. מאמן עסקי תמיד יעבוד עם המאומן על הגדרת החזון שלו, המטרות והיעדים אותם הוא מציב לעצמו ולאחר מכן הוא ירשום תוכנית פעולה בשלבים כאשר המטרה הסופית היא המטרה או היעדים העסקיים אותם הציב המאומן לעצמו בתחילתו של תהליך האימון. ההבדל בין אימון אישי לבין אימון עסקי בא לידי ביטוי בביצוע הדברים במהלך התהליך ובהשגת תוצאות עסקיות חשובות. כל מאמן חייב לעבור תוכנית הכשרת מאמנים ולהוכיח ניסיון בתחום טרם השכרת שירותיו. שוני נוסף בין המאמן העסקי לבין המאמן האישי בא לידי ביטוי בכך שמאמן עסקי חייב להכיר את עולם העסקים וכל הכללים החלים בו בצורה הטובה ביותר.

 

סוגים שונים של אימון עסקי

חשוב להבין שיש כל מיני סוגים של אימון עסקי כאשר כל אימון מיועד לקהל יעד שונה במגזר העסקי או למטרות מרכזיות שונות של האימון. חלק מסוגי האימונים המוצעים לקהל היעד של הסקטור העסקי הוא:

  • אימון אסטרטגי- אימון זה מתאים לחברות נדל"ן גדולות וקהל היעד העיקרי שלו הוא הדרג הניהולי. כאן המנהלים של חברת הנדל"ן, בית ההשקעות או כל חברה גדולה אחרת  יעברו אימון שעיקרו קבלת החלטות אסטרטגיות מכריעות בארגון, התמודדות עם שינויים שונים בארגון, מינוף של העסק, מיזוגים של החברה עם חברה אחרת ועוד.
  • אימון למנהלים- אידיאלי למנהלים צעירים וחסרי ניסיון וכן אידיאלי למנהלי סוכנויות נדל"ן שעובדים בשטח שנים רבות ומעוניינים לפתח זווית ראיה נוספת לניהול.
  • אימון לעסקים- אימון עסקי זה מיועד לבעלי עסקים קטנים עד בינוניים, עצמאיים, יזמים ועוד.
  • אימון לארגון- כאן מדובר על אימון לצוותים של החברה, אם מדובר על אימון קבוצתי עסקי לעובדי החברה או למנהלים שלה.

 

לסיכום, מאמן עסקי שעבר תוכנית מוסדרת של הכשרת מאמנים ובעל רזומה מרשים יעזור לבעלי חברות, סוכנויות נדל"ן, מנהלים זוטרים, עובדים ועצמאיים לעבור תהליך מסוים כאשר המטרה הסופית של התהליך תהיה הגעה ליעדים העסקיים עליהם הוחלט בתחילת התהליך.

Bookmark and Share