אימון אישי להצלחה

עובדים ימים כלילות אך מתקשים לעלות על מסלול ההצלחה? מתמודדים עם אתגרים מקצועיים רבים ומתקשים לשמור על מיקוד? זה הזמן לבנות לעצמכם מסלול ישיר להצלחה באמצעות תהליך אישי שיסייע גם לכם להציב ולהשיג מטרות מקצועיות !בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע מורחב אודות שיטת הקואוצ'ינג להצלחה.                                                     People pointing away                  

מספר מילים על שיטת הקואוצ'ינג להצלחה

קואוצ'ינג להצלחה היא למעשה שיטה שנועדה לסייע לכל אחד ואחת מכם להשיג את מטרותיו לאורך זמן, וכל זאת תוך כדי התגברות על מכשולים בדרך ותוך כדי שמירה על רמת מוטיבציה גבוהה במיוחד. בישראל המושג קואוצ'ינג מכונה אימון אישי המיועד למגוון רחב של תחומים, החל מאימון אישי לעסקים ועד לאימון אישי לזוגיות. קואוצ'ינג להצלחה מתמקד בהצבת מטרות והתווית דרך להגשמתן, כאשר לכל אחד מהצדדים המעורבים בתהליך (מצד אחד המאמן ומצד שני המתאמן), ישנה מחויבות טוטאלית להצלחה. שיטת הקואוצ'ינג להצלחה, בדומה לכל שיטתאימון אחרת, מבססת את עיקרי השיטה על חיזוק תכונות חיוביות ומועילות בקרב המתאמן, כאשר כל תכונה חזקה זוכה להעצמה אישית באמצעות טכניקות מיקוד כאלו ואחרות.

הליכי האימון האישי, בניגוד לשיטות אחרות, אינן מתמקדות בעברו של המתאמן אלא הם עוסקים בכאן ועכשיו, כאשר המאמן איננו מתפקד על תקן יועץ אלא על תקן שותף פעיל לחוויית ההעצמה האישית אותה עובר המתאמן. שיטת קואוצ'ינג להצלחה מיועדת לכל אחד ואחת מכם המתקשה להתמודד עם ריבוי המטלות המקצועיות בסביבת העבודה המודרנית ולכל אחד ואחת מכם המעוניין לשפר, לייעל ולשכלל את כל התכונות החזקות הטמונות בו. על פי שיטת האימון האישי, בכל אחד ואחת מכם טמון הכוח לגדול ולהתפתח, וכפועל יוצא מכך, התהליך מתמקד בנקודות החוזקה שלכם בהווה ולא בעברכם.

תהליך האימון האישי להצלחה מתמקד ביצירת מטרות מציאותיות אותן המתאמן יוכל להשיג לאורך זמן, וכל זאת באמצעות חיזוק יכולותיו ויתרונותיו. לאורך מפגשי האימון, המתאמן מציג בפני המאמן מספר סוגיות עימן הוא מתמודד במהלך היומיום, ובעזרת ניתוח הבעיה לעומקה, המאמן והמתאמן מוצאים את הפתרון לבעיה. אימון להצלחה מתקיים באמצעות מפגשים תדירים בין המאמן למתאמן, כאשר בכל מפגש עולה נושא מסוים בו המאמן בוחר להתמקד, וזאת בהתאם למטרות אימון אשר הוגדרו מראש ובהתאם לאופיו של המתאמן ולאופן בו הוא בוחר לסלול עבורו את המסלול להצלחה. מטרת אימון אישי היא בסופה של תהליך, להעניק למתאמן את "ארגז הכלים" הנכון ביותר עבורו, וכל זאת תוך כדי איתור חוזקות והעצמתן!

Bookmark and Share