מתנות ממותגות

בעלי עסקים רבים חשים שחלוקת מתנות היא טרחה לא קטנה, ואפילו מיותרת. ואכן, במובן מסוים ערכן של המתנות זניח ביחס להתקשרויות העסקיות הרגילות. עסק שמגלגל סכומים גדולים על חוזים לספקים, משכורות עובדים ורכישות מלקוחות לכאורה אינו אמור להזדקק למתנות שערכן הוא לכל היותר סמלי. ובכל זאת, מקובל לחלק מתנות ולא ניתן להתעלם מן הנוהג הזה.

אחת הדרכים לבלוע את הגלולה המרה הזו היא להפוך את המתנה לבעלת ערך עבור העסק שלכם. כאשר המתנה נושאת מסר שיווקי או פרסומי יש לה ערך משל עצמה ויש סיבה להשקיע בה כסף ומחשבה. ברור, הלקוחות או הספקים לא ישמח במיוחד לקבל פלאייר שמספר על העסק שלכם, וסביר שהם יזרקו אותו ישר לפח. אבל אם אתם מצליחים להעביר מסר דומה על גבי מוצר שימושי – הרי שהם ישמחו לקבלו וישתמשו בו לאורך זמן. כל עוד הוא מוצב על שולחנם, בביתם או במכונית שלהם – העסק שלכם נשאר במודעות שלהם, ובהקשר חיובי.

הערך הפרסומי של המתנות

העובדה היא שהחברות הגדולות והחזקות ביותר דואגות לחלק מוצרי פינוק נחמדים וממותגים שהלקוחות אוהבים לקבל. הדפסה על מגנטים הפכה להיות דרך נפוצה להעביר את המסר על גבי מוצר שימושי. לוח מחיק מגנטי, סימניות מגנטיות לספרים, לוחות שנה מגנטיים, לוחות מודעות מגנטיים מסוגים שונים, מוצרים מגנטיים שמאפשרים למגנט פתקיות למסך המחשב או למקרר, ועוד. המכנה המשותף הוא השימושיות של המוצרים הללו והערך המוסף שלהם עבור מקבל המתנה.

כאשר אתם בוחרים בחברה שתבצע עבורכם הדפסה על מגנטים הקפידו לבחור בחברה מתמחה בתחום, מכיוון שהדפסה על מגנט עשויה להיראות רע מאד כאשר היא מתבצעת בצורה חובבנית. בנוסף, הקפידו על עיצוב אסתטי כדי שהמוצר יהיה מושך ונעים לעין והמסר הפרסומי לא יהיה צורם. המטרה היא לשלב את המסר בצורה חכמה ואלגנטית כך שהוא יראה כחלק טבעי מהמוצר.

החלטתם לעצב ולהדפיס, למשל, לוח מחיק מגנטי? כדאי להדפיס כמויות גדולות ככל האפשר. תנו את המתנה לכל מי שאתם חפצים ביקרו, או לכל מי שעשוי להציג אותה במקום מעניין שיחשוף את המסר שלכם לאנשים חדשים. כדאי לחשוב על ההשקעה הזו כעל רכישה של שלט חוצות פרסומי – אתם בעצם מציגים את העסק שלכם במקומות רבים ואין לדעת לאן המוצר יתגלגל ומי ייחשף אליו במקרה. מתנות ממותגות הן הדרך לשמח את כל מי שקרוב ללבכם תוך קידום מתמיד של העסק שלכם.

 

Bookmark and Share