ג'נטים וצמיגים איכותיים

בעלי רכב רבים מכירים את הסיטואציה שבה הם מגיעים לפנצ'ריה לתיקון תקר בגלגל ואיש השירות מציע להם לבדוק את כל הצמיגים ברכב. במקרים רבים, יודעים אנשי השירות להצביע על כשלים ונזקים בצמיג אשר עין בלתי מקצועית אינה יודעת להבחין בהם. לעיתים, מדובר על צמיג שיש בו קרע סמוי, לפעמים הצמיג יבש, או שהמשטח העליון שלו שחוק. השלב הבא בבדיקה הוא המלצה להחליף צמיגים שאינם תקינים, ולרוב, יוכל בעל המוסך להציע צמיגים במבצע במחירים זולים מהשוק. היות ומדובר על צמיגים שחייבים להיות תקינים נעתרים בעלי רכבים רבים ומחליפים אותם.

צמיגי הרכב נושאים על גבם את משקל המכונית. הם חייבים לעמוד בלחצים גדולים מאוד ובעת נסיעות מהירות הם מתחממים. לחריצים שעל גבי הסוליה שבאה במגע עם האספלט יש חשיבות רבה בכך שהם מנקזים את המים בכבישים רטובים. חשיבות נוספת שלהם נעוצה בעובדה שהם מצננים את החום שנגרם מהחיכוך האדיר. צמיגים שחוקים יגדילו את הסכנה להחלקה והרכב יאבד את אחיזת הכביש שלו. מכאן הסכנה לתאונה מוחשית מאוד. צמיגים עם קרע עלולים להתפוצץ בנסיעות מהירות, וצמיגים יבשים לא יתמכו כראוי בחישוק וברכב כולו. ניתן לרכוש צמיגים במבצע בחנויות ובפנצ'ריות על פי מפרט ומידות שיצרן דגם הרכב קובע.

ג'נטים במגוון צורות

רכבים מאותם דגמים זהים בצורתם וכל יצרן מציע מבחר מוגבל של צבעים מובילים, כך, שכולם נראים אותו דבר והבחירה די מוגבלת. יש בעלי רכבים אשר מבקשים להעניק ייחודיות לרכב אותו הם אוהבים, ואחת הדרכים הטובות והזולות היא לרכוש ג'נטים איכותיים, או בשמם האחר, חישוקי מגנזיום. ג'נטים מיוצרים בשני אופנים כאשר האחד הינו באמצעות יציקה לתבניות והאחר הוא בחציבה. הג'נטים עשויים מסגסוגת שיתרונה הרב הוא בשילוב של מספר מתכות. כך משיגים ג'נטים חזקים מאוד מאלו שמיוצרים מחומר טהור, כלומר, ממתכת אחת.

ג'נטים אלו אינם נשברים בקלות אם בכלל, ומסוגלים לתמוך בחישוקי הרכב בצורה אופטימאלית. יש סוגי ג'נטים שונים והיוקרתיים שבהם, אכן, מעניקים לרכב מראה שונה ומיוחד. היצרנים מייצרים ג'נטים במגוון עיצובים, בסגנונות ובצבעים שונים וכל בעל רכב יכול לבחור כאוות נפשו ולהבליט את הרכב שלו על פני האחרים. לג'נטים יש יתרונות נוספים שתורמים לבטיחות הנסיעה והבלימה. הם שוקלים פחות ונוצר חסכון בדלק, הם חזקים ותומכים בחישוק היטב, יוצרים אחזת כביש טובה ומשפרים את ביצועי הרכב. הם מאווררים יותר והחום מהבלמים שנוצר בעת הבלימה מתפזר היטב, ולכן, ביצועי בלימת הרכב משופרים.

 

Bookmark and Share