מעבר דירה – לעבור בקלות

מעבר דירה איננו דבר של מה בכך. בין אם יש ברשותכם חפצים רבים או שדווקא מעטים, ההתעסקות הזו עלולה להיות מפרכת. כדי לעבור דירה גם אם לא בקלות, אלא עם כמה שפחות כאב ראש – צריך לתכנן נכון. הכנה מוקדמת של תהליך הובלת הדירה יכול לעשות את כל ההבדל. הובלות המבוצעות בצורה מקצועית ויעילה חוסכות מאיתנו לא מעט זמן ומשאבים ומאפשרות לנו להתמקד בחלק החשוב באמת: מעבר הדירה. בין אם אתם זקוקים לביצוע הובלות במרכז הארץ או בצפון – כדאי לדעת איך לעשות זאת נכון.

 

תכנון נכון של ההובלה

כאמור, תכנון מקדים של הובלות יכול למנוע תקלות אשר עלולות לקרות. הדבר הראשון שיש לעשות כאשר ידוע לכם תאריך מעבר הדירה הוא למצוא חברת הובלה שתבצע עבורכם את המשימה. חשוב לבחור בחברת הובלות במרכז או בכל אזור אחר של הארץ שיש לה ניסיון בהובלת דירות ובעלת אמינות. כדאי לקבל המלצה מחברים או בני משפחה על חברת הובלות אמינה שתוכל לבצע עבורכם את המשימה. וודאו שהחברה אותה אתם בוחרים אכן מספקת את השירות לו אתם זקוקים, וכמובן באזור הספציפי בארץ בו תידרשו לעשות את ההובלה. כאשר אתם מתכננים מעבר דירה בתקופה העמוסה של הקיץ, בחודשים יולי ואוגוסט, כדאי להזמין את ההובלה מבעוד מועד משום שבתקופה זו הביקוש לביצוע הובלות גובר.

 

לקראת יום המעבר

לאחר שבחרתם חברת הובלות, זה הזמן להתכונן ליום מעבר הדירה. במידה ויש לכם מספר גדול של חפצים לאריזה, כדאי להתחיל לארוז מספיק זמן מראש כדי לא לעשות את הכל בלחץ של זמן. תקופת האריזה לקראת מעבר הדירה יכולה להיות מוקדשת לעריכת סדר בחפצים ולהיפטרות מחפצים שונים אשר אין לכם עוד צורך בהם. לאחר שארזתם בארגזים את פרטי הריהוט והחפצים השונים, אל תשכחו לרשום על גבי הארגזים את תכולתם. הדבר יקל עליכם כאשר תיפרקו את הארגזים בבית החדש. וודאו עם המוביל מספר ימים לפני המעבר את השעה בה קבעתם וכמו כן עדכנו אותו אם חל שינוי כלשהו בכמות הפריטים שיש להעביר. במידה ואתם מתגוררים במקום בעייתי מבחינת חניה (נושא חשוב כאשר מזמינים שירות של הובלות במרכז הארץ או באזורים עם רחובות צפופים ודלים בחניה) – ציינו זאת בפני חברת ההובלה.

דגשים נוספים

ביצוע הובלות דירות יכול להיעשות בצורה חלקה ופשוטה, אך לעתים תקלות עלולות להתרחש. צפו מראש את ההיבטים שיכולים לפגום בתהליך ההובלה. אל תשכחו לציין מה מהפריטים אותם אתם מעבירים שביר או מצריך התייחסות או טיפול מיוחד. הדבר ימנע אי נעימויות רבות גם מצד המובילים. שריינו מספיק זמן לביצוע ההובלה, כדי לקחת בחשבון גם אירועים בלתי צפויים. ביצוע של הובלות במרכז יכול להתעכב בגלל פקקים למשל, וכדאי להכניס זאת אל מערך השיקולים המלווים את תהליך ההובלה.

Bookmark and Share