מצגות, הצגות ווידאו טייפ

הכול התחיל כשאיציק התקשר, "אני חייב לסיים להכין איזו מצגת עסקית ומייד אחר כך אני לוקח אותך לאכול, אני מזמין, רק תגיע אלי לעבודה באחת" אמר ומייד ניתק. איציק עובד בחברה גדולה ותמיד היה עסוק בהכנה של עוד אחת מעשרות מצגות או סרט תדמית שנועדו להגדיל את היקף המכירות שלה. אני לעומתו הייתי הרבה יותר זמין ולכן, קיבלתי על עצמי שני תפקידים חשובים- כשמישהו מהחברים שלי חיפש בן זוג לארוחה תמיד הייתי מוכן (בעיקר אם היא על חשבונו) ובנוסף לכך הייתי האחראי הבלעדי על הכנת מצגות פלאש לימי הולדת, חתונות, בריתות ובקיצור כל אירוע שפקד את המשפחות של החברים שלי.
לחברת הפקות אירועים- איריס זוהר


מצגת עסקית גם לבוס וגם לפקיד


הגעתי למשרד של איציק ומייד הבנתי שאנחנו בבעיה. "מה עם סרט תדמית ? איך אתם מצפים שאני אסיים אם אתם לא שולחים לי אותו" צעק איציק בייאוש לתוך השפופרת. התיישבתי בצד, בשקט, כבר ראיתי אותו במצבים האלו והדבר הכי בטוח זה לשבת ולחכות שזה יעבור. לפתע, הבעת הפנים שלו הפכה מעצבנית למפוחדת והוא החל להטיח את ראשו במקלדת בצעקות "לא יכול להיות, זה נעלם" הוא הרים את ראשו מהשולחן ונתן בי מבט שכולו ייאוש "לא נראה לי שנוכל לאכול ביחד היום".

"אני יכול לעזור?" שאלתי בזהירות, "אל תשכח שמולך יושב מומחה למגוון מצגות פלאש" הוספתי בחיוך. "נו באמת מאיר, זו מצגת עסקית זה קצת יותר רציני מהדברים האלה שאתה מכין ומעיז לקרוא להן מצגות ".

"איציק, אני מבין שאתה לחוץ אבל אולי אני יכול לעזור. יש לי המון ידע על מצגות פלאש ואני בטוח שאני יכול לתרום במשהו". "אתה יודע מה, בוא נראה אותך, תכין לי מצגת שמעבירה את המסרים שרשומים על הדף הזה ותזכור שצריך לשלב בה גם סרט תדמית, קח את הלפ טופ שלי ותעבוד שם על השולחן הקטן". עבדנו בערך שעתיים, איציק תוך כדי פליטת קללות שלא יביישו יצאנית ותיקה ואני בשקט, מנסה להפריע כמה שפחות. סיימנו ממש באותה דקה ומייד השווינו מצגות. המצגת של איציק הייתה מאוד פשטנית לדעתי, שלי לעומת זאת הייתה יצירת אומנות פלאשית שלא תבייש בוגר בצלאל. איציק כמובן חשב שהמצגת שלו מוצלחת יותר.


מצגות פלאש – מתחביב לדרך חיים


המשכנו להתווכח, אני הייתי בטוח שיצרתי מצגת עסקית למופת ואיציק ממש לא הסכים. הייתי נחוש להוכיח שהידע שלי ביצירת מצגות פלאש לא מסתכם בכתיבת מזל טובים למיניהם. כשהוויכוח נהפך למרתון של צעקות נכנס הבוס של איציק למשרד, לפני שאיציק הספיק להגיב צעקתי אני : "בוא ניתן לו להחליט".

הוא באמת החליט, הוא החליט שהמצגת שלי כל כך טובה שלאיציק יש עובד חדש- "ממחר מאיר יהיה אחראי על הכנת מצגות ואתה תוכל להתפנות לטפל בנושא של סרט תדמית כמו שצריך". "כמובן שהוא יעבוד תחתיך ואתה אחראי לאשר כל מצגת שהוא מכין" הוסיף.

היום בצהריים כשאיציק נכנס למשרד שלי וראה כמה אני עסוק הוא אפילו לא שאל אם יש לי זמן לצהריים, הוא פשוט חייך והסתובב לכיוון הדלת. "חכה שנייה" אמרתי "יש סיכוי שאתה מכין איזו מצגת ליום ההולדת של רוני, אני נורא עסוק".

Bookmark and Share