חנויות הדפסת מגנטים וכרטיסי ביקור – גרסת המילניום

חנויות הדפסת מגנטים וכרטיסי ביקור – גרסת המילניום

בטח ראיתם בחתונות את הטרנד הזה של הדפסת מגנטים: אנשים מצטלמים ותוך כמה דקות מופיעה תמונתם על גבי מגנט, מזכרת שיוכלו לקחת מהאירוע הנוצץ. דווקא העניין הזה גרם לי להבין כמה האמצעי הזה לא רק נחמד, אלא שמיש מאד בבתים רבים בארץ. מי מאיתנו לא מעטר את המקרר שלו בעשרות מגנטים מסוגים שונים: אירועים, הזמנות, תמונות ומגוון בעלי עסקים. בכלל תחום הדפוס משגשג בימינו. שמתי לב שבין אם זה עניינים טרנדיים כמו מגנטים למקרר והדפסה של תמונות על בד קנבס או אם שאר הדברים שעסקים כאלו מייצרים כמו הדפסת כרטיסי ביקור (מי לא צריך כאלו באיזה שלב?) ואף פנקסי חשבוניות (לעצמאיים מבינינו) – כמעט כל אחד זקוק לשירותים כאלו במקרים שונים במהלך החיים.


פנקסי חשבוניות, הדפסת כרטיסי ביקור ועכשיו… גם אונליין


המגוון השימושי שעולם הדפוס מציע התרחב מאד בשנים האחרונות. פעם לכל עניין היה צורך לפנות לבעל עסק שונה. אם זה תמונות על קנבס: הייתי הולך לחנות לאמנות. אם זה כרטיסי ביקור: הייתי הולך אל בית דפוס שהתמחותו – הדפסת כרטיסי ביקור וכן הלאה. היום אני מוצא שאפשר ללכת ללא מעט חנויות שמציעות את כל הדברים האלו גם יחד. אז בזמן שאני מוציא פנקסי חשבוניות לעסק הקטן שלי, אני יכול גם לבקש הדפסת מגנטים שישאו את שם העסק. יותר מזה, אפילו מעניקים במקומות מסוימים עיצוב איכותי על חשבון הבית. רק צריך לבחור בבית הדפוס הנכון !

לעצלנים מבינינו, או לעסוקים עד צוואר, אפשר אפילו למצוא את כל האופציות האלו באינטרנט. הגדולה של חנויות הדפסה וצילום אונליין היא שכל החומר המוכן נשלח ישירות אליך הלקוח הביתה לפי ההזמנה. אפשר לקבוע את גודל התמונה המודפסת על בד קנבס, אפשר לבקש הדפסת מגנטים וגם פנקסי חשבוניות – ואפילו לשחק עם עיטורים ועיצובים. אם יש כבר עיצוב או לוגו של העסק אשר מוכנים מראש אפשר לשלוח אותו באי מייל לחנות והם כבר יצרפו אותו אל המוצר הדרוש. לא האמנתי כמה אפשר לחסוך על הדברים האלו כשעושים הזמנה מרוכזת, או הזמנה דרך האינטרנט. למשל הדפסת כרטיסי ביקור סטנדרטיים אפשר למצוא בהנחה של עשרות אחוזים בדרך זו.


לסיכום, גם עבור מי שהתרגל כמוני לעשות את הרכישה של מוצרים אלו באולד פאשן וואי, הגיע הזמן להתקדם. בין אם אתם סטודנטים צעירים שרוצים להפתיע חבר קרוב על ידי הדפסה של תמונה מרהיבה על גבי קנבס, או אם אתם רוצים לשדרג את האירוע שלכם בעזרת הדפסת מגנטים – כל הפתרונות נמצאים היום בנגישות רבה – יותר מאי פעם. אם התעייפתם מהעיצוב המשעמם של כרטיסי הביקור שלכם, אני מציע לבצע הדפסת כרטיסי ביקור ואפילו רכישה של פנקסי חשבוניות בצורה הנוחה ביותר והזולה, והכי חשוב: זאת שתתאים לכם יותר מכל.

גם חוברות צביעה לילדים ניתן למצוא בבתי הדפוס.

Bookmark and Share