בדרך להיות מאמן עסקי עושים הכשרת מאמנים

בדרך להיות מאמן עסקי עושים הכשרת מאמנים

בדרך להיות מאמן עסקי עושים הכשרת מאמנים

הכשרת מאמנים, מאמן עסקי,

מאמן עסקי הוא מקצוע מבוקש ומוערך בכל העולם. מאמן עסקי מוצלח משלב בתוכו מספר איכויות וקשת רחבה של יכולות על מנת להציע ללקוח כלים מעשיים, תמיכה ניהולית ויכולת הכוונה מול מחסומים תפיסתיים.

מאמן עסקי הוא מקצוע מבוקש ומוערך בכל העולם. מאמן עסקי מוצלח משלב בתוכו מספר איכויות וקשת רחבה של יכולות על מנת להציע ללקוח כלים מעשיים, תמיכה ניהולית ויכולת הכוונה מול מחסומים תפיסתיים.

מאמן עסקי מספק כלים להצלחה, וזאת על ידי דחיפת הלקוח לביצוע, להשראה, ליוזמה חדשה ולהרחבת הלידים, מעגל הלקוחות וביצוע העסקאות. פעמים רבות השירותים האלה נענים במשיכת כתף ומבוטלים בהינף יד – הרבה פעמים כי המכשולים שלנו לא תמיד נראים לעינינו בבהירות גדולה ופעמים אחרות משום שהאמונה העצמית שלנו גורמת לנו שלא להאמין בפוטנציאל שלנו. אנשים רבים למשל חושבים שעושר הוא בהכרח קשור בחוסר הוגנות, כוחנות, יכולות שכליות יוצאות דופן או מניפולטיביות. בודדים יודו שזאת באמת תפיסת עולמם, אך מתחת למילים ולהצהרות הם פועלים בדרך זאת, מבלי להבדיל שהרווח שלך הוא לא בהכרח ההפסד של האחר. אמונות אלה ואחרות הינן קריטיות להצלחה העסקית, ליכולת לקבל החלטות אמיתיות ולא כאלה המונעות מרגשנות ומתוך דחפים היסטוריים.

מעבר למרכיבים התפיסתיים, מאמן עסקי יודע להציע לעסק גם התאמות שיווקיות. באמצעות שימוש בעיצוב גרפי, קופירייטינג, כתיבה שיווקית ומציאת הבידול השיווקי – מאמן עסקי גם יודע לקחת את העסק לדרך חדשה ונכונה יותר.

הכשרת מאמנים עסקיים

הכשרת מאמנים עסקיים היא הדרך החכמה להפוך למאמן עסקי מקצועי. כמו קופירייטינג, כתיבה שיווקית וכל תחום המשלב יצירה ולוגיקה – גם בתחום האימון העסקי הלימודים הפורמליים צריכים לתת לך כלים על מנת להתמודד עם סיטואציות שונות ומגוונות בתחומים השונים ואל מול סיטואציות שונות. לכן, הכשרת מאמנים כוללת לימודים עיוניים על ידי מתודולוגיות ומודלים, אך חלק חשוב בתהליך הכשרת מאמנים הוא הפן המעשי, בו מתרגלים התנגדויות, שיקוף לצד השני דפוסי התנהגות ומאפשרים לו להבין טוב יותר את ההשלכות.

הכשרת מאמנים משלבת גישות שונות ואפשרויות לכל מאמן עסקי להציע גוון רחב של כלים, ביניהם הכשרת מאמנים לפיתוח מצוינות; הכשרת מאמנים לפיתוח צמיחה אישית ולהצמחת העתודה הניהולית הבאה בארגון; הכשרת מאמנים לשינוי פנים ארגוני – המביאה כלים מתורת הסוציולוגיה, הפיתוח העסקי, משאבי האנוש והניהול הארגוני; הכשרת מאמנים לפיתוח יכולות נקודתיות דוגמת הנעת עובדים, ניהול זמן, אסטרטגיות הצלה ועוד. הכשרת מאמנים נעשית על ידי מיזוג של תורות מהעולם העסקי היומיומי ויציקתם של המצבים אל עולם האימון. הכשרת מאמנים עסקיים מאפשרת למעשה לראות את התמונה העסקית ולהציע פתרונות מגוונים, הנעים משיפורים מעשיים ועד טכניקות להגברת המכירות ההצגה בפני לקוחות חדשים וההתנהלות העסקית מול באי העניין: עובדים, לקוחות, ספקים, משקיעים. לכל אחד אינטרס שונה במעגל הקשרים וכל אחד מפעיל לחצים שונים המצריכים מענה מידתי.

מאמן עסקי טוב הוא מאמן עסקי מעודכן. ההמלצה היא לערוך סדנאות שוטפות בתחומי הכשרת מאמנים על מנת לרענן את הידיעות על הנעשה בעולם העסקי והאמוני.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי .

Bookmark and Share