דלתות כניסה מעוצבות – ליצור כניסה מרהיבה!

דלת הכניסה היא כבר מזמן לא רק מוצר טכני המיועד לספק אבטחה טובה ואת אמצעי הכניסה לבית או לעסק – דלתות כניסה מעוצבות הן כבר עניין שבשגרה, כאשר דלתות פלדלת מציעות את השילוב האולטימטיבי בין איכות הבנייה, אמינות, רמת נעילה ללא פשרות ועיצובים מרהיבים במגוון סגנונות

דלת הכניסה היא כבר מזמן לא רק מוצר טכני המיועד לספק אבטחה טובה ואת אמצעי הכניסה לבית או לעסק – דלתות כניסה מעוצבות הן כבר עניין שבשגרה, כאשר דלתות פלדלת מציעות את השילוב האולטימטיבי בין איכות הבנייה, אמינות, רמת נעילה ללא פשרות ועיצובים מרהיבים במגוון סגנונות. כיום ממש אין צורך להתפשר בין הרצון להתקין דלתות פלדה חזקות ואמינות לבין הרצון לדלתות מעוצבות – פלדלת מציעה את הטוב שבכל העולמות, אינספור סגנונות המתאימים לכל אחד ובלי להתפשר על דבר.

מהסדרה הקלאסית, דרך המינימאלית ועד הסדרה המודרנית, דלתות כניסה מעוצבות מבית פלדלת יוצרות כניסות מרשימות, מסוגננות ואמינות לאורך שנים, השלמות שנוצרת כשיופי ורמת הנעילה הגבוהה ביותר נפגשים בדלתות פלדה.

עיצוב, בלי להתפשר על נעילה ואבטחה

אחד היתרונות המרכזיים של דלתות כניסה מעוצבות מבית פלדלת הוא ללא ספק רמת הנעילה, אמינות והאבטחה של כל הדלתות המיוצרות והמשווקות על ידינו, ניסיון של עשרות שנים שמתנקז בפועל לכל דלת ולכל מנגנון נעילה במגוון העשיר של דלתות פלדה המוצעות לציבור. העיצוב הינו חשוב במיוחד ובהחלט מושם על כך דגש מיוחד בשלבי הפיתוח והייצור של הדלתות מבית רב בריח, אך אין להתעלם מהמטרה הראשית של דלת כניסה – לספק נעילה חזקה ואמינה, רמת אבטחה מעולה בפני פריצות לצד היבטים מקצועיים אחרים כגון בידוד רעשים, עמידות באש וכיוצא באלו.

דלתות כניסה מעוצבות נבחרות ראשית כל בגלל העיצוב המועדף, אך באותה חשיבות – אם לא למעלה מכך – יש להתחשב ברמת הנעילה והאמינות של דלתות פלדה מבחינה טכנית. אם כבר דלתות כניסה מעוצבות אז רק דלתות פלדה ואם כבר פלדה אז לכו על הטוב ביותר – דלתות פלדלת מבית רב בריח.

מגוון מדהים של עיצובים

משפחת פלדלת מציעה כיום מבחר עשיר ומגוון של דלתות כניסה מעוצבות – מדובר על קטלוג מוצרים  משובח שהושקעו בפיתוחו משאבים רבים ועבודה של אנשי מקצוע מובילים בתחומם. כל הדלתות בקטלוג עומדות בסטנדרטים המחמירים והאיכותיים ביותר בתעשייה בדומה לכל מוצרי רב בריח, זהו מותג ישראלי ותיק המהווה סימן לאיכות ולאמינות מקצועית.

הסדרה הקלאסית כוללת למשל דלתות פלדה מעוצבות המורכבות בעיקר מחומרים "חמימים" כמו עץ ומתכת, אם שילובי זכוכית ועיצובים אלגנטיים במיוחד. הסדרה המינימאליסטית נוקטת הקו עיצוב פופולארי מאוד כיום, צבעים פסטליים נעימים, עם קוים עדינים ועיצוב פשוט אך בו בעת יוקרתי. הסדרה המודרנית של דלתות כניסה מעוצבות משפחת פלדלת מורכבת מקטלוג הכולל צבעים חזקים ובולטים, קווים בולטים ואלגנטיים ועיצובים כלליים המשדרים איכות, אלגנטיות ויוקרה. חברת רב בריח מציעה דלתות פלדה מצטיינות מכל בחינה, דלתות אשר ירשתו אתכם במשך שנים רבות, כיום כאשר העיצובים מגוונים ומרהיבים והאיכות מובטחת – אין סיבה להתפשר על פחות מפלדלת!

Bookmark and Share