הדפסות מקצועיות ומותאמות אישית – מהדפסת קבלות ועד כרטיסי ברכה

אמנם העולם כיום הוא דיגיטלי וטכנולוגי יותר מכל זמן אחר בעולם, כמעט הכל וירטואלי וניתן לגישה דרך המחשב, הסמארטפון או הטאבלט, אך יש דברים שבהם הדפוס הפיזי עדיין שולט והכרחי, במיוחד בעולם העסקים. במקרים רבים יש צורך בנייר או מסמך מודפס ופיזי שאפשר לשלוח או לתת לגורמים אחרים, דוגמאות אלו כוללות למשל הדפסת קבלות וחשבוניות או עיצוב כרטיסי ביקור – העברת כרטיסי קשר ומידע אישי באמצעים וירטואליים אינה נפוצה או ישירה עדיין כמו הכרטיס הפיזי. הקשר זה נכון גם לגבי כרטיס יברכה שעדין יותר נעים ואישי לקבל באופן פיזי ולא במייל או SMS.

אך לצד הצורך הבסיסי שעדיין קיים לשירותים כמו הדפסת קבלות וחשבוניות או עיצוב כרטיסי ביקור / כרטיסי ברכה אישיים, גם עולם הדפוס עבר מהפכה טכנולוגית של ממש ומציע היום יכולות מרהיבות. זמן מסירת מוצרי הדפוס מהר יותר היום לעומת העבר, יכולות העיצוב מתקדמות ויעילות יותר ובנוסף, הלקוח יכול לבצע את כל התהליך בעצמו באמצעות ממשקים אינטרנטיים מתקדמים וידידותיים למשתמש – הכל למעט הדפסה עצמה כמובן.

עיצוב כרטיסי ביקור

עיצוב כרטיסי ביקור הוא לעיתים אמנות של ממש, כרטיס הביקור אינו רק אמצעי להעברת פרטי קשר אישיים אלא הוא אמצעי מיתוגי ושיווקי, לכן על הכרטיס להיות אישי ומכוון מטרה – להעביר מסר מסוים לצד היותו יעיל ופשוט. שוב, למרות הוירטואליות והאינטרנט, עיצוב כרטיסי ביקור הוא כנראה עדיין אחד המדיומים המיתוגים החשובים ביותר עבור עסקים ואנשי עסקים, זו דרך פשוטה, ישירה ויעילה להעברת פרטי ההתקשרות שלך לגורם אחר, להבליט את לוגו העסק וליצור מודעות.

הדפסת קבלות

מרבית העסקים בישראל עובדים עם פנקסים פיננסיים פיזיים ומודפסים, הכוונה היא אל הדפסת קבלות או חשבוניות, תעודות משלוח, הזמנות עבודה ושאר פנקסים. זהו היבט מהותי בניהול עסקי ופיננסי נכון וכמובן דרישה חוקית, לכן הדפסת קבלות חייבת להיעשות ב צורה יעילה ותקנית. שירותי דפוס מותאמים אישית ומתקדמים טכנולוגית מאפשרים כיום לעסקים לבנות לבד את מבנה ועיצוב הפנקסים ולהזמין לבד הדפסת קבלות או חשבוניות בצורה המהירה והיעילה ביותר – כולל אפשרויות רבות של מבנה הקבלה, תוספות מעוצבות כמו לוגו וכדומה על הקבלה, גודל הדף וכן הלאה.

עיצוב כרטיסי ברכה אישיים

כרטיסי ברכה הם אמצעי נהדר בחגים, אירועים פרטיים, כמחווה של עסק ללקוחותיו או שותפיו וכן הלאה. כפי שאמרנו, לקבל כרטיסי ברכה פיזיים, בדואר למשל, היא עדיין חוויה נעימה ומשמעותית מבחינת ההשפעה שלה. שירותי דפוס דיגיטליים מאפשרים כיום לבצע באופן אישי ואיכותי עיצוב כרטיס ברכה וליצור מוצרים מותאמים אישית ומקוריים לחלוטין. כרטיסי ברכה מיוחדים, עם מאפייני עיצוב מגוונים, תוספות מיוחדות, שלל אפשרויות מבחינת גודל וסוג הדף וכמובן אספקה מהירה.

שירותי דפוס מתקדמים

בין אם אתם מחפשים הדפסת קבלות או עיצוב כרטיסי ביקור, הדפסת פליירים או כרטיסי ברכה, שירותי דפוס מתקדמים הם פיתרון נהדר, יעיל וכדאי כלכלית. מעצבים לבד בממשק הנוח, מתוך מגוון תבניות מעוצבות ואיכותיות, בוחרים מאפיינים ומבצעים הזמנה – כאשר כמובן שאפשר עדיין לבצע הדפסת פנקסים, עיצוב כרטיסי ביקור או כרטיסי ברכה ע"י מעצבים גרפיים מקצועיים.

Bookmark and Share