להגשים את החלום

על פי רוב ביטחון עצמי מוביל אל עבר הגשמה עצמית ולהיפך. כל אדם נולד עם תכונות ייחודיות לו אשר עתידות להוביל אותו אל הצלחה בחיים אך לעיתים המציאות חזקה יותר מכל תכונה ורבים מוצאים עצמם מתנהלים בחיים ללא תחושת ההגשמה העצמית ואף ללא ביטחון מה שמפר את השמחה וההנאה מהחיים. את המציאות אליה נולדתם ובתוכה גדלתם לא ניתן לשנות ברבות השנים, אך את הביטחון ותחושת המימוש העצמי ניתן בהחלט להשיג בכל גיל ובכל שלב. ככל שתקדימו לאפשר לעצמכם לטפח את הביטחון כך תגיע ההגשמה מהר יותר ולהיפך. אם גם לכם יש חלום שעוד לא הגשמתם או אם גם אתם רוצים להעלות את ביטחונכם העצמי הגעתם למקום הנכון בו הכל אפשרי בכל שלב ובכל גיל.

סיפור קטן לפני שנמשיך…

מאיה הייתה ילדה שקטה ומופנמת שהוריה התגרשו בשלהי גיל ההתבגרות. עד הגרושים אהבה מאיה לגזור בדים ולתפור אותם לשמלות כלה אך הגרושים הם שגרמו לה לזנוח את האהבה לתפירה ולהמשיך את חייה תוך עבודה מאומצת במקדונלדס העולמית בכדי לעזור לאימה לפרנס את אחיה הקטנים. השנים שחלפו לא עשו חסד עם מאיה והיא מצאה עצמה עובדת למחייתה מבלי לעבור את מסלול האקדמיה משום שכלכלית היא לא יכלה להרשות זאת לעצמה וכל בטחונה העצמי אל מול חבריה שסיימו בינתיים אוניברסיטאות ורכשו תארים הלך וירד. מידי יום הזכירה לעצמה מאיה כי היא חסרת השכלה וכל חייה היא תשרת אנשים במסעדות על מנת להחזיר את ההלוואות אותן נטלה כדי לעזור בבית ולחיות את השגרה.

בוקר אחד התעוררה מאיה והחליטה כי היא חוזרת לאהבתה הגדולה מימי הילדות והחלה לתפור שמלות כלה, בהתחלה לחברות טובות ועם הזמן שמה הלך לפניה והחלה מאיה לתפור שמלות גם לנשים שאינה מכירה. מאז ועד היום צברה מאיה שם וניסיון וכיום היא מעצבת שמלות כלה מובילה. האומץ לזנוח את מקום עבודתה וללכת עם תחושות הלב שלה ואהבתה ולהאמין כי היא תצליח, הם שגרמו לה להרים את הכפפה ואכן להצליח. אם מאיה הצליחה במשימה אין ספק כי גם אתם יכולים עם קצת רצון, הכוונה ודחיקת הפחד לצדדים

משפרים את הביטחון העצמי

שיפור ביטחון עצמי הוא הדרך הנכונה אל הגשמה עצמית. אם גם אתם מחפשים את הביטחון שלכם ואת האישור כי אתם יכולים להצליח, חפשו אותו עמוק בתוככם ואין ספק שתמצאו. שיפור הביטחון מתאפשר במספר דרכים ואתם אלו שתבחרו את הדרך הנכונה לכם באופן אישי עד שתצליחו להרגיש מסופקים מעצמכם ומהעשייה היום יומית שלכם כמקור פרנסה אך בראש ובראשונה כאהבה ומשיכה לתחום.

Bookmark and Share