קפה באלאנס

מחקרים רבים מצאו קשר בין צריכת קפאין המצוי בקפה לבין דיכאון. מחקר שבוצע בארצות הברית וכלל כ- 50,000 נשים, מצא קשר בין צריכה מוגברת של קפאין לבין הפחתת הסיכון לדיכאון. מחקר זה מאשש את הטענה כי לקפה סגולות בריאותיות רבות. הקשר בין קפה, להפחתת חוויה של רגשות שליליים ומצב רוח ירוד, מקבלת חיזוק לאור המחקר, שכלל מעקב של עשר שנים אחרי נשים שלא היו בקבוצות סיכון לחלות בדיכאון. נראה כי נשים אשר הקפידו לצרוך באופן קבוע מעל 3 כוסות קפה, היו בסיכון נמוך יותר לחלות בדיכאון. השפעת הקפאין על הפעילות העצבית, הוכחה כחיובית ממריצה וחיונית בטווח הקצר עד כה, כאשר מחקר זה מעיד בבירור על השפעה חיובית בטווח הקצר והן בטווח הארוך. עוד, מוסיף מחקר זה, סיבה נוספת לצרוך בהנאה קפה באלאנס, קפה אשר מכיל קפאין וסיבים תזונתיים, המאפשר לפתוח את הבוקר עם חיוך על הפנים וברגל ימין, כאשר האנרגיה והחיונית קורנות ומחזקות את הגוף ופעול יוצא את הנשמה. שיפור מצב רוח לצד מניעת עייפות, מושגים על ידי צריכה של קפה, אשר מהווה דלק אנרגטי בעל ערך קלורי נמוך, היום אין סיבה לתרץ ולהימנע מקפאין, אפילו מותר ורצוי כאשר הקפה הנכון לעשות זאת עימו נקרא קפה באלאנס.

שולטים ברעב

קפה הבאלאנס מכיל בנוסף לקפאין, סיבים תזונתיים וחלבון, מקנה תחושת שובע וחיוניות, תחושה זאת מאפשרת לחוש שליטה על הצורך במזון. פעמים רבות אנשים אשר החלו בדיאטה, מרגישים מאוימים מתחושת הרעב וממצב רוח ירוד, עקב ההימנעות ממאכלים אהובים. בדיוק לשם כך, נרקח המתכון לקפה באלאנס והוא מהווה פתרון מושלם ומאוזן. הקפה מעורר, ממריץ ומשביע,  נדמה כי בעזרת קפה זה תופעת דיכאון הדיאטה תפחת או תעלם והאנרגיה תעלה במקום לרדת.

אנשים שבעים הם אנשים שמחים ומאושרים

שתיית הקפה תעניק לכם את היכולת להפחית את הצורך במתוקים, מבלי לוותר על הנאה של שתיית הקפה. אין צורך לחפש יותר אחרי מזונות בכדי להשביע את הרעב ולצאת מולו למלחמה. צריכת שלוש כוסות קפה באלאנס ביום ותחושת השובע עולה ומורגשת, אתם מועשרים בסיבים תזונתיים במידה המומלצת והנכונה, ושומרים על גוף בריא בנפש בריאה. הקפה מבטל סיבות וחששות מרעב ודיכאון עד לארוחה הבאה כמעט לחלוטין ואלו הן חדשות נהדרות לכל קהל צרכני הקפה. לאחר צריכת קפה באלאנס הזמן חולף מהר ומבלי להרגיש, הגוף כבר לא חש צורך בחיפוש אחרי מזון  והוא שקט ורגוע תודות לכך שהוזן הוא וקיבל את כל שצריך.

Bookmark and Share