מונחים חשובים בהשתלות שיניים במצב של מחסור בעצמות הלסת

מונחים חשובים בהשתלות שיניים במצב של מחסור בעצמות הלסת

במרפאות ד"ר בלן מתמחים בתהליך מתקדם וחדשני של השתלת שיניים ביום אחד, גם למחוסרי עצם. זאת תוך שימוש במכשור טכנולוגי מתקדם ומדויק, שילוב דיסציפלינות רבות ממדע רפואת השיניים, מיומנות של שנים והאמצעים המקצועיים הטובים ביותר. אך מעבר להבנת הפוטנציאל האדיר הטמון בטיפולים שמציע ומבצע בכל יום ד"ר בלן, חשוב להבין גם כמה מונחים חשובים בהקשר להשתלות שיניים במחסור בעצם.

השתלות שיניים באופן כללי

כיום מקובל מאוד לראות בישראל טיפולי השתלות שיניים. מדובר למעשה על פסגת הטכנולוגיה והיישום הרפואי בתחום רפואת השיניים, הרמה הגבוהה ביותר של שיקום הפה והשיניים. ישנן שיטות שונות של השתלה, עם סוגי שתלים שונים, כתרים שונים שניתן לייצר וליישם וכן הלאה – אך בכל מקרה מדובר על התקדמות משמעותית מהשיניים התותבות שהיינו רואים בדורות קודמים. באופן כללי, השתלת שיניים היא הליך כירורגי מדויק אשר במסגרתו משתילים בחלל הפה שתלים דנטליים ייעודיים ומיוחדים, השתלים לרוב מחוברים לרקמת העצם ו/או החניכיים.

על גבי השתלים הללו מתקינים כתרים המהווים למעשה שיניים חלופיות. התוצאה היא שיניים מתפקדות, נוחות ובעלות מראה אסתטי איכותי. החידוש של מרפאות ד"ר בלן הוא בכך שהטיפול יכול להיות מושלם במהלך יום אחד, עם תוצאות מעולות ומותאמות אישית ועם אפשרות טיפולים אמיתית במצבי מחסור בעצמות הלסת.

All on 4

השם המקובל לשיטה נפוצה של השתלת שיניים ביום אחד. השיטה מאפשרת לבצע את כל שלבי השתלת השיניים ביום אחד, בתוך כמה שעות ותוך צמצום משמעותי של אי הנוחות והשלבים המרובים שבשיטות הוותיקות יותר. בשיטה זו, מוחדרים 4 שתלי שיניים בנקודות אסטרטגיות לאורך הלסת הרלבנטית (עליונה או תחתונה), כאשר בהמשך הטיפול מתקינים כתרים מותאמים אישית המחליפים את השיניים החסרות. השתלים מוברגים לתוך עצמות הלסת עצמן.

שתלים זיגומטיים

שתלי שיניים זיגומטיים מהווים חידוש משמעותי ומרכיב מהותי בהצלחת הטיפולים של ד"ר בלן גם באנשים מבוגרים וגם במצבים קיצוניים של מחסור בעצם. שתלים אלו מקובעים בעצם הלחי ולא בעצמות הלסת. פיתוח בלעדי של ד"ר בלן מאפשר להשתמש בשתלים זיגומטיים אלו בהליכי השתלת שיניים ולספק פיתרון יעיל לרבים שלא יכלו עד היום ליהנות מהיתרונות של שיקום הפה והחיוך באמצעות השתלות.

שתלי דיסק

סוג נוסף של שתלי שיניים המהווים פיתרון למצבי מחסור בעצם, בדגש על הלסת התחתונה בה אין אפשרות לקבע את השתל בעצם הלחי. שתלי דיסק מותקנים מהצד ובאופן שונה משתלים דנטליים רגילים, כך מתאפשרות תוצאות מצוינות ועמידות של השתלת שיניים גם כאשר יש מחסור בעצם.

Bookmark and Share