seone.co.il

seone.co.il

קידום אתר הפך בעידן הנוכחי לפעולה שיווקית הכרחית עבור מי שרוצה להמשיך ולהיות במגרש של העסקים והחברות המצליחות. אין ספק כי קידום אתרים מקצועי דורש מכם להשקיע משאבים כלכלים, אך אל מול התוצאות הנצפות במהלך הדרך, השקעה זו מחזירה עצמה ואף יותר. חברות רבות מבצעות קידום אתרים ,אך השאלה הנשאלת היא האם כל חברה הקיימת בשוק לרבות פרילנסרים, יודעים ומכירים את רזי המקצוע ופועלים בהתאם לדרישות מנועי החיפוש, תוך התחשבות בצרכי הלקוח ודרישותיו? במאמר זה ננסה לספק לכם מידע אודות קידום אתרים באופן הממוקד ביותר וזה שיצליח להניח את דעתכם באשר לקידום אותו אתם מבצעים, או לחילופין צריכים לבצע. קידום אתרים מהו בכדי להסביר לעומק מהו קידום אתרים מקצועי, נאלץ לכתוב מאמר שלא בטוח יהיה לכם את הכוח לקרוא את כולו. כדי שיהיה לכם מושג ולו הקלוש ביותר מה מבצע מקצם האתרים במהלך עבודתו, נוכל לציין מספר פרמטריים מהותיים המרכיבים את מלאכת הקידום:

  • החלפת קישורים – החלפות קישורים היא פעולה חיונית המתעדכנת מעת לעת. אם בשנים עברו לא היה זה משנה עם איזה אתר בוצעו החלפות הקישורים, הרי שכיום ישנם הנחיות מדוייקות יותר ולא כל קישור יחשב לקישור איכותי אם בכלל. על מנת לבצע את פעולת החלפת הקישורים, על מקדם האתרים לאתר אל מול מי הוא יכול לבצע את ההחלפה, עוד לפני שהוא בא במשא ומתן עם בעל האתר או הפורטל.
  • תוכן איכותי – על מקדם האתרים להזין אל האתר ומחוצה לו תכנים מקוריים ואיכותיים. איכות התוכן נמדדת על פי רוב ביחס לכתיבה הקוהרנטית וביחס לתוכן הנכתב, דהיינו ככל שהתוכן יכתב תוך הענקת ערך מוסף לגולש, כך הוא יהיה איכותי יותר ולהיפך. תוכן אותו מבקרים גולשים רבים הוא תוכן שיוצר עניין ונחשב לתוכן איכותי.
  • סידור האתר בהתאם לדרישות מנועי החיפוש – כדי שהאתר יהיה ידידותי, על מקדם האתרים לסדר אותו בהתאם בין היתר: הוספת מילות החיפוש בתגיות, תאורים של כל דף ודף בתקציר ועוד. במרבית מהאתרים פעולה זו לא מבוצעת כראוי ועל אף שיתר הפעולות מבוצעות במקצועיות, לאתר קשה להתקדם ועל כן חשוב לשים דגש על סידור האתר.

לסיכום – אלו הם רק חלק מהפעולות הנדרשות על ידי מקדם אך בהחלט ניתן לומר כי החלפת קישורים, הזנת תכנים וסידור האתר הם הפעולות הבסיסיות בלעדיהן האתר לא יוכל להתקדם במעלה התוצאות של מנוע החיפוש.

Bookmark and Share