רופאים – איפה נמצאים הלקוחות שלכם?

הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מוצפים במידע. לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים – הם נדרשים לקבל אינפורמציה שלעתים עלולה לבלבל. כאשר מדובר בתחום עיסוק כמו רפואה ומוצרים רפואיים, יש צורך להיות חדים עוד יותר. איך תדעו באילו אפיקי פרסום לעשות שימוש? האם פרסום בלינקדאין עדיף על פלטפורמות אחרות? ואיך מבצעים קידום אתרים לרופאים באופן יעיל?

האתגרים בפרסום

קידום אתרים לרופאים אינו זהה לקידום אתרים עבור בעלי מקצועות אחרים. קיימות מגבלות שונות, מושגים רפואיים מורכבים ולא תמיד אנו יכולים לדעת איפה נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים ובאיזה שלב בתהליך הפניה אל איש המקצוע. השימוש באמצעי פרסום שונים כדוגמת פרסום בלינקדאין מוכיח את עצמו כיעיל מאוד כאשר מדובר על מקצועות הרפואה. הוא מאפשר להגיע אל לקוחות רלוונטיים, למתג בצורה מוצלחת ולהיות אפקטיבי ביותר. וגם במקרה זה כדאי לעשות זאת נכון, מדויק ובמקסימום אפקטיביות. בין אם מדובר בתקציב קטן או בתקציב אינסופי, חשוב לתת ללקוח את המקסימום ולאפשר לו להגיע לקהלים חדשים ואטרקטיביים.

מדוע לבחור בלינקדאין

כדי להשלים את התמונה של קידום אתרים לרופאים, כדאי לעשות שימוש בדרכים שונות של פרסום בלינקדאין. יש לכך מספר יתרונות. ראשית, לינקדאין היא רשת חברתית הממוקדת בעסקים, ויש לה פוטנציאל שיווקי גדול. שיווק של מוצרי רפואה בלינקדאין יכול להיות אפיק נהדר. לינקדאין מאפשרת פילוח מדויק של מגוון הלקוחות הפוטנציאליים ועל ידי כך מתאפשרת פניה ישירה אליהם בצורה אפקטיבית.

בלינקדאין נמצאים למעלה מחצי מיליארד משתמשים. בישראל, למעלה ממיליון וחצי אנשי עסקים פעילים ברשת חברתית זו. המשמעות היא – מי שמקבל את ההחלטות העסקיות בפועל נמצא שם, וניתן להגיע אליו בצורה ישירה. הקידום בלינקדאין מאפשר שימוש בכלים מתקדמים עבור הפרסום. קיימת האפשרות לבצע פילוח מדויק של קהל הלקוחות הפוטנציאלים ולפנות אליהם באמצעות פניה שיווקית. אחוזי ההמרה של הפרסום בלינקדאין הם גבוהים – כאשר הפרסום ברשת זו מבוצע באופן מקצועי.

 

איך לעשות את זה נכון?

ההחלטה על פרסום בלינקדאין היא חשובה, אך לא פחות חשוב לבחור באנשי מקצוע בתחום שיסייעו לממש את הפוטנציאל. חברות המתמחות בביצוע פרויקטים של קידום אתרים לרופאים יכולות להפיק את המיטב מהפלטפורמה הזו תוך הגעה רק אל הלקוחות הרלוונטיים ביותר.

איך תדעו אם בחרתם באנשי המקצוע המתאימים ביותר? בעיקר על פי הותק שלהם והניסיון שלהם בקידום בנישה הזו. כמו כן, ניסיון ורקע בפרסום בפלטפורמות שונות כדוגמת לינקדאין, אשר רלוונטית מאוד לעוסקים במקצועות הרפואה – הוא כלי חשוב ומשמעותי ביותר. השקעה נכונה של תקציבי הפרסום יכולה לעשות את כל ההבדל. בין אם דרושה לכם פעילות של קידום אתרים לרופאים או שיש לכם צורך בהקמת קמפיין פרסום בלינקדאין, יש צורך בניתוב נכון של המשאבים. איש מקצוע מיומן יוכל לייעץ לכם בדיוק בהיבט הזה ולכוון אתכם להצלחה.

 

 

Bookmark and Share