השקעה בנדל"ן באמצעות קרן השקעות

רבים שהגיעו לאמצע החיים או לשלב בו הצטבר להם סכום כסף גבוה מתלבטים מה לעשות עם הכסף והיכן להשקיע אותו באופן שיניב תשואה גבוהה. לא מעט בוחרים היום בהשקעה בנדל"ן- רכישת נכס ומכירתו וקבלת תשואה מן הרווח באופן מיידי או השכרתו וקבלת סכום כסף לאורך זמן. עם זאת, השקעה בנדל"ן באופן פרטי דורשת זמן וידע רב על מנת שתהיה כדאית. לכן, ממש כפי שהשקעה בניירות ערך נעשית פעמים רבות באמצעות קרן נאמנות ולא במסחר ישיר בבורסה, כך ישנה אפשרות להשקיע בנדל"ן בעזרת קרן השקעות בנדל"ן- קרן אשר ניהול השקעות  בנדל"ן הוא המומחיות שלה.                                                                                                                                                                                                building

כיצד נעשית ההשקעה באמצעות קרן?

אם מעוניינים להשקיע בנדל"ן באמצעות קרן השקעות בנדל"ן ניתן למצוא באינטרנט מספר קרנות כאלה. על ידי הירשמות לקרן  כזו תתעדכנו בכל פעם שהקרן מגייסת סכום למימון פרוייקט נדל"ני חדש. במידה ופרוייקט זה מעניין אתכם והנכם מעוניינים להשקיע בו תתבקשו להעביר סכום להשקעה לחשבון הנאמנות של הקרן. חשבון נאמנות, כמו החשבון של כל קרנות הנאמנות מנוהל לרוב בידי משרד עורכי דין או רואי חשבון שהינם חיצוניים ולא חלק מהחברה המנהלת את הקרן. כל קרן מבטיחה תשואה מסויימת לאחר החזר ההשקעה התלויה גם ברמת הסיכון שנלקחה בהשקעה באותו פרוייקט.

מהם היתרונות של השקעה באמצעות קרן?

קרן ניהול השקעות בנדל"ן מאפשרת השקעה בסכומים קטנים. המשקיע יכול להחליט לחלק את כספו בין מספר פרוייקטים ולא לשים את כל הונו על קרן הצבי בהשקעה בנכס אחד כפי שקורה בהשקעה בנדל"ן הנעשית באופן פרטי. בנוסף, קרנות אלה מנוהלות בידי מומחים בתחום ונותנות הזדמנות להשקיע בפרוייקטים או נכסים שכאנשים פרטיים לא בהכרח הייתם מגיעים אליהם כמו השקעה בנדל"ן במזרח הרחוק, בארצות הברית או אירופה.

היכן בדיוק נמצא הכסף והאם ניתן לדעת על מצב הפרוייקט?

הכסף המושקע נמצא כל העת בחשבון הנאמנות המנוהל, כאמור, בידי נאמן חיצוני- משרד רואי חשבון או עורכי דין. קרנות אשר מכבדות את עצמן מאפשרות שקיפות מלאה ונותנות למשקיעים להתעדכן בכל עת על  מצב הפרוייקט באמצעות דו"חות היוצאים מדי תקופה או בדיקה ישירה של המשקיע.

השקעות בנדל"ן נחשבות אפיק השקעה מבוקש בו ערך הנכס רק עולה ולכן ניתן לראות ממנו תשואה לאורך זמן. עם זאת, לא לכולם יש את הסכום הנדרש ואפשרויות המימון להשקעה באופן פרטי. לשם כך ישנן קרנות המשקיעות בנדל"ן ומאפשרות לציבור המשקיעים להיות חלק מפרוייקט גם עם סכומים קטנים יחסית.

Bookmark and Share