קידום ממומן וקידום אורגני

קידום ממומן וקידום אורגני

יש שתי שיטות עיקריות לקידום אתרים באינטרנט – קידום ממומן וקידום אורגני. על מנת שגולשים יכנסו לאתר שלכם, אתם חייבים לקדם אותו. כולם עושים את זה, כולל המתחרים שלכם, ואם אתם לא תקדמו את האתר שלכם, אתם פשוט תזכו לתעבורה נמוכה ביותר של גולשים.

מכיוון שהאינטרנט פועלת כך שגולשים מחפשים מידע במנועי חיפוש, אתם חייבים לדאוג לכם שתופיעו בראש תוצאות החיפוש. גולשים מקליקים רק על שלוש התוצאות הראשונות, והשאר מקליקים רק על התוצאות שמופיעות בעמוד הראשון. כך שאם אתם מופיעים בעמוד השני והלאה של תוצאות החיפוש, אתם צפויים לזכות למעט מאוד גולשים. מדובר בגורם קריטי, משום שללא גולשים אין לאתר שלכם יכולת להתקיים, ואין לו סיבה להתקיים. המוצר שלכם לא יימכר כך, והשירות שלכם לא יגיע לאנשים שונים.

כאשר גולשים מחפשים מילות מפתח במנועי החיפוש, הם מקבלים שני סוגים של תוצאות. הסוג הראשון, אשר מופיע למעלה ובצדדים, הוא תוצאות ממומנות. מדובר בפרסומות, למעשה, אשר בעלי אתרים משלמים למנוע החיפוש על מנת שהאתר שלהם יוצג בפרסומות עבור מילות המפתח הרלוונטיות. הסוג השני של תוצאות הן תוצאות של קידום אורגני, כלומר, תוצאות "טבעיות". אלו הן תוצאות חיפוש שמנוע החיפוש מסדר בעצמו, בהתאם לקריטריונים שהוא מציב בפני בעלי אתרים.

על מנת שהאתר שלכם יקודם במנועי חיפוש, עליכם לנקוט במינון הנכון ובשילוב בין קידום ממומן וקידום אורגני. חשוב מאוד לשלב בין שתי השיטות ולא להסתמך רק על שיטה אחת, משום שכמו בכל דבר, לא מומלץ לשים את כל הביצים בסל אחד. זה סיכון רב מדי.

על מנת לקדם בהצלחה את אתר האינטרנט שלכם, אתם זקוקים לבעל מקצוע אשר מתמחה בתחום –SEO וה-PPC, כלומר, עם התמחות בקידום ממומן וקידום אורגני. חשוב מאוד להבין שכל מה שאתם עושים באינטרנט נשמר ברשת לעד, ולכן אסור לכם לשחק עם הנושא של קידום האתר שלכם בעצמכם, אם אין לכם את הידע ואת ההכשרה המתאימים. אפשר בקלות לגרום לנזק בלתי הפיך לעסק שלכם, וזה דבר חמור ביותר.

Bookmark and Share