מיטה זוגית לכל אחד

מיטה זוגית לכל אחד

חדר שינה הוא מקום המפלט החמים והבטוח שלנו מפני החיים בחוץ. אם בעבר, היצע חדרי השינה היה מצומצם ולא הושם דגש על בחירת מזרנים למיטה הזוגית, כיום יש היצע גדול מאוד של חדרי שינה ומזרונים וכל אחד יכול להחליט כיצד הוא מעוניין לעצב את חדר השינה שלו ואיזה מזרון ישרת אותו בצורה הטובה ביותר.                                                                      

 

עיצוב של חדרי שינה

עיצוב חדרי שינה חייב לכלול את התקציב הקיים למטרה זאת ואת החלטה לגבי הסגנון האישי בו מעוניינים האנשים שמשתמשים בחדר זה. יש לקחת בחשבון שחדר השינה צריך לשדר אווירה חמימה, ביתית ואינטימית. בנוסף, חשוב לא להתעלם מכך שהמזרון בו אתם משתמשים, הוא זה שיכריע האם השינה שלכם תהיה רציפה ועמוקה והאם תקומו בבוקר רעננים, או האם תקומו עייפים ותחושו כאבי שרירים. רוב האנשים שאינם ישנים טוב (ואין להם בעיה בריאותית), מופתעים לגלות שכל בעיות השינה וכאבי השרירים נפתרו כהרף עין לאחר שהם בחרו מזרון שמתאים להם בצורה הטובה ביותר. חדר השינה צריך לכלול מיטה זוגית, מזרון שמותאם למשקל הגוף ולמצבו הבריאותי של האדם שמשתמש בו, כריות איכותיות שיאפשרו הנחת הראש על הכרית ושינה של כמה שעות ללא גרימת מאמץ לשריר הצוואר. בנוסף, חשוב מאוד להתאים את סגנון העיצוב של מיטת חדר השינה עם כל שאר הריהוט בחדר וזאת על מנת שיהיה  קו סגנוני אחיד בחדר השינה.

 

אין מיטה ללא מזרון. מזרון הוא חלק בלתי נפרד של כל מיטה ואנשים שאינם מקדישים מספיק תשומת לב לבחירה דקדקנית של מזרון, לא מצליחים להבין למה השינה שלהם אינה רציפה ולא נוח להם על המזרון. אם בעבר היצע המזרונים היה מצומצם, כיום כל אחד יכול לבחור את המזרון המתאים ביותר לגופו ותקציבו. יש סוגים שונים של מזרונים וטכנולוגיות שונות של ייצור מזרונים, כמו למשל טכנולוגיית דופלקס שממזערת את התנודות של המזרן ומאפשרת ליהנות משינה רציפה, טכנולוגיית גרין סליפ הידידותית לסביבה שכוללת מזרון שעשוי מרכיבים טבעיים, דבר שיכול למנוע אלרגיות מיותרות של הגוף ונוחות מרבית, טכנולוגיית טמפ סייפ שמאזנת את אקלים השינה ועוד.

 

לסיכום, חדר שינה חייב להיות מאובזר כהלכה ומעוצב בהתאם לאופי האנשים שמשתמשים בו. בנוסף, הוא חייב להכיל מיטה זוגית שמותאמת למידותיו של האדם שמשתמש בה ומזרון שמותאם לגופו. כל אלו יבטיחו שינה נעימה ורציפה ורעננות לאורך כל היום שאחרי.

Bookmark and Share