למה דווקא בגד ים ברזילאי?

רגע לפני שנפתחת לה עונת הרחצה, זה הזמן להתכונן לקראת הקיץ הקרוב ולהצטייד בבגד ים אופנתי ומחמיא. בגד ים ברזילאי מוצע לנו כיום בחנויות בגדי הים השונות ונחשב לפופולארי מאד. בגד ים זה מגיע אלינו הישר מברזיל הרחוקה, הנהנית מחופי רחצה מרהיבים, מים צלולים לצד חול לבן ורך. כמו בגדי ים אחרים, גם בגד ים ברזילאי זה מציע דגמים שונים, גזרות שונות ושלל של עיצובים וצבעים, המדגישים את הקימורים הנשיים ומתאימים בעיקר לנשים הנועזות, שבינינו.

 

אז, למה דווקא בגד ים ברזילאי

בגד הים הוא פריט אופנה מבוקש מאד לאורך כל השנה, אך בעיקר רגע לפני הקיץ. בגד ים ברזילאי, למרות שעשוי להיחשב כחושפני מאד, נחשב לפופולארי במיוחד ונשים רבות, בגילאים שונים, מחפשות אותו בחנויות המתמחות בכך. בעונה החמה, בין אם מדובר בחופשת קיץ במלון מפנק, או אפילו בשחייה בבריכה או בים, אין כמו בגד ים ברזילאי מחמיא ונוח. בגד ים שאפשר להסתובב איתו על חוף הים בחופשיות ובעיקר בגאווה. הוא מחמיא מאד לגוף, הוא נועז והוא נהדר כשהטמפרטורות גבוהות מאד בחוץ. מי שבוחרת ללבוש בגד ים ברזילאי יכולה ליהנות גם משיזוף אחיד יותר, שכן בגד הים עצמו מכסה מעט מאד וחושף הרבה יותר.

 

הזדמנות להרגיש קצת אחרת

בגד ים ברזילאי הוא בגד ים מסוג אחר. במקום לכסות את הגוף עם בגד ים שלם, במקום להיראות כמו כולן, הקיץ וגם חוף הים עצמו הם הזדמנות להרגיש קצת אחרת. הם הזדמנות להשתחרר וליהנות גם מקרני השמש החמימות ואווירת הקיץ התוססת. בגד ים ברזילאי איננו מתאים אמנם לכל אחת ולא בהכרח מחמיא לכל גזרת גוף, ובכל זאת, נשים שבטוחות בעצמן ובגופן ואוהבות להעז תלבשנה אותו ללא כל בושה ותשמחנה לקבל את תשומת הלב הרבה, הנלוות לכך. אפשר ללבוש בגד ים ברזילאי לחוף הים, אפשר ללבוש אותו בבריכת המלון, אפשר ללבוש אותו בחופשת ירח הדבש המפנקת או במסיבת הקיץ אצל החברים הקרובים. בגד ים ברזילאי הוא ללא ספק אמירה וגם אלמנט אופנתי שמוסיף לא מעט למראה.

Bookmark and Share