פינות אוכל בישראל

פינות אוכל בישראל

פינת האוכל בישראל היא אחת הפינות המוכרות ביותר ברוב הבתים בישראל. כאן מדובר על אחת הפינות היפות של הבית, פינה מלאה בזיכרונות של ארוחות חג משותפות, אירוח של חברים וארוחות משפחתיות באווירה נפלאה. כיוון שפינה זו ממלאת תפקיד כה חשוב בחיינו, אנו מקדישים לא מעט תשומת לב לבחירתה.

 

כל מיני פינות בחיינו

כיום, ההיצע של פינות האוכל גדול מאוד והמבחר מגוון. דבר זה מציב אותנו במצב בו אנו צריכים להחליט קודם לקנייה במה אנחנו מעוניינים, מה התקציב אותו אנו מייעדים למטרה זו, מה הסגנון של פינת האוכל שיתאים לשאר חלקי הבית שמתחברים לפינה זו, האם אנחנו מעוניינים במערכת של ריהוט לפינה זו או שמא אנו מעוניינים לבחור בנפרד את השולחן ואת הכיסאות, האם אנחנו מעוניינים שפינת האוכל תתאים לאווירה או סגנון תאורה מסוים ומהי אותה מערכת ריהוט לפינת האוכל שתוכל לשרת אותנו גם לאירוח יוקרתי וגם לארוחות משפחתיות שכוללות ילדים קטנים. השיקולים הם רבים וההמלצה היא לרשום לעצמכם את כל הנקודות החשובות ביותר לגבי אותה פינה אותה תרהטו. כל אלו יוכלו לעזור לכם להגיע להחלטות ברורות לגבי אותה פינת אוכל שמתאימה לכם ולהימנע מבחירה של פינה שאינה מתאימה לגודל החלל בביתכם ועוד.

 

סגנונות שונים של פינות אוכל

אם בעבר רוב פינות האוכל היה זהות והשוני ביניהן בא לידי ביטוי בעיקר בצבע הריהוט ופעמים גם בסוג חומרי הגלם מהם היו עשויים הכיסאות והשולחן, כיום מדובר על עולם שלם של מערכות ריהוט בכל מיני סגנונות, צבעים וחומרי גלם. בשנים האחרונות לכל אחד מאיתנו יש אפשרות לבחור בסוגים שונים של פינות אוכל, אם מדובר על פינה מעוצבת שכוללת ריהוט מכל מיני סוגים שונים של עצים וכל מיני שילובים ותוספות שונות, כמו למשל,  פורמייקה, MDF, מראה ועוד. תוכלו לבחור בפינות אוכל בסגנון הוואנה, הלסינקי ועוד כל מיני סגנונות שקשורים אל קו העיצוב הנהוג במדינות שונות בעולם. תוכלו לבחור בפינות מעוגלות שכוללות כיסאות מעוגלים ושולחן עגול, פינות שכוללות שולחנות פלטות עץ מאסיביים ומרשימים ביותר שמשלבים את היופי של הטבע והיוקרתיות של העץ וזוהי רק תחילתה של רשימת פינות האוכל.

 

לסיכום, נכון להיום כל אחד יכול לבחור את אותה פינת אוכל המתאימה לתקציב שלו ולסגנון בו הוא מעוניין מתוך ההיצע העשיר של פינות האוכל המוצעות באינטרנט ובחנויות היבואנים. אם כן במה תבחרו? פינות מעוצבות מעוגלות, אקלקטיות, בעלות סגנון אחיד או פינות רטרו צבעונית ומרשימות?

Bookmark and Share