קבוצת בלסקי –תחומי פעילות

ענף הבנייה מורכב ממגוון רחב של ספקים ונותני שירות העוסקים בכל ההיבטים הנלווים להליכי הבנייה השונים, החל מחברות המספקות שירותי עבודות עפר ובדיקות קרקע, דרך חברות המספקות שירותי בנייה שונים ועד לחברות העוסקות בעבודות פיתוח, הכנת תשתיות וכדומה. בכל תת-קטגוריה הנלווית לענף הבנייה, תוכלו למצוא היצע מרשים של חברות, אנשי מקצוע ונותני שירות, כאשר ניסיונם המקצועי מהווה את אחד מהפרמטרים המרכזיים בכל הנוגע לבחירתם על ידי הקבלנים בשטח או על ידי יזמי הבנייה (חברות בנייה, קבלנים או אנשים פרטיים המעוניינים לבנות את ביתם).                                                                                

קצת על הקבוצה

קבוצת בלסקי הפועלת בתחומי תעשייה שונים, נוסדה בשנת 1977 על ידי צבי בלסקיז"ל, ומאז ועד היום היא מעמידה לרשותכם מגוון רחב של שירותים הקשורים באופן ישיר ועקיף לענף הבנייה. בתחילת דרכה עסקה החברה בעיקר בפעילות בתחומי הדלק והשמנים, אך לאורך השנים היא הרחיבה את פעילותה גם לתחומים נוספים כגון: שיווק מלט. בתחום זה מעמידה לרשותכם החברה צי של מיכליות מלט חדישות. תחום עיסוק נוסף אותו פיתחה החברה לאורך השנים הינו תחום ייבוא כלי ה-צ.מ.ה (ציוד מכני הנדסי). בתחום זה החברה הפכה עם השנים לאחת מהחברות המובילות ביותר בישראל, ובין יתר מוצרי הייצוא הבלעדיים שלה תוכלו למצוא: מערבלי בטון של חברת CIFA האיטלקית ומפזרות אספלט מתקדמות של חברת DYNAPac. כחברת ייבוא המעניקה ללקוחותיה שירות כולל, קבוצת בלסקי מעמידה לרשות לקוחותיה גם מוסך תפעול ייעודי המתמחה בטיפול כלי הצ.מ.ה המיובאים על ידה. כמו כן, החברה מספקת חלקי חילוף לכלי הצ.מ.ה המיובאים על ידה.

בשנים האחרונות החלה קבוצת בלסקי לעסוק גם בהליכי ייצור צנרת ומיכלים המיועדים לתעשייה. פעילות זה החלה לאחר שחברת עידן בי סחר בע"מ – חברת האם של קבוצת בלסקי, רכשה את פעילותה העסקית של חברת מ.ד תעשיות פלסטיקה. במסגרת שירותי החברה בתחום זה תוכלו למצוא שירותי ייצור מיכלים מבוססי פלסטיק בהתאם לצרכי הלקוח.

כחברה מובילה העוסקת במגוון תחומים הקשורים באופן ישיר ועקיף לענף הבנייה, קבוצת בלסקי מעמידה לרשותכם מחלקת הנדסה מתקדמת, צוותי אחזקה ותפעול מיומנים ואנשי מכירות המשמשים גם כיועצי מכירה המתמחים במתן פתרונות ייעוץ והכוונה לכל אחד ואחת מלקוחות החברה. המערך השירותי של הקבוצה בשילוב איכויותיה ואיכות מוצריה, מאפשר גם לכם ליהנות ממגוון רחב של פתרונות המותאמים באופן אישי לצרכי הלקוח.

Bookmark and Share