גרינהאוס מומחים בהתאמת פתרונות BI

גרינהאוס מומחים בהתאמת פתרונות BI

איתור מוקדי רווח והפסד בעסק, מעקב דינמי אחר השקעות עסקיות, יכולת להעריך סיכונים עסקיים לצד סיכויים ויכולת מעקב אחר בסיס נתונים המותאם באופן אישי לצרכי הלקוח, כל אלו ועוד הם חלק ממטרותיה של מערכת BI (מערכות בינה עסקית) המיועדת לעסקים, חברות וארגונים.                                                                                         

ה- BI – כרטיס ביקור

תחום ה-BI, הוא למעשה תחום טכנולוגי מתקדם הנלווה לתחום ה-IT ומטרתו היא "תרגום" פרקטי של בסיס נתוני המידע לידע עסקי בו ניתן לעשות שימוש בהתאם לחזון העסקי ובהתאם למטרות והיעדים העסקיים השונים. באמצעות מערכות BI מתקדמות ניתן לייצר מערכת בסיס נתונים המבוססת על דפוסים משמעותיים בחיי הארגון, וכפועל יוצא מכך, לייצר מגוון נרחב של כלים ניהוליים המסייעים לצורך קבלת החלטות עסקיות. מערכות ה-BI מכונות מערכות בינה עסקית משום שהן מרכזות נתוני מידע מהעבר ומהווה, ומשום שהן יודעות לשקלל את הנתונים הנ"ל לצורך יצירת תחזיות עתידיות בנוגע לפעילויות עסקיות כאלו ואחרות המותאמות לצרכי הארגון או החברה העושה בהן שימוש.

בימים אלו, משיקה חברת גרינהאוס הישראלית, העוסקת בהטמעת פתרונות IT ופתרונות BI לעסקים, את מערכת QlikSense הנחשבת לדור החדש של תחום ה-BI. מערכת זו כוללת בתוכה שלוש פלטפורמות מתקדמות, האחת מיועדת לצרכי פיתוח המאפשרת לעושים בה שימוש ליצור תרשימי מידע, דוחות וניתוחים אישיים של נתוני מידע ואף לשתפם עם יתר משתמשי המערכת. הפלטפורמה השנייה היא פלטפורמה מסחרית המיועדת לצרכי שיתוף של אובייקטים, מודלים וניהול הרשאות, והפלטפורמה השלישית היא פלטפורמת SELF BI המהווה מודל BI ארגוני מבוסס ענן. השילוב בין שלושת הפלטפורמות במערכת אחת, מאפשר לעושים בה שימוש להציג ולשתף מגוון רחב של תובנות עסקיות המבוססות על נתוני מידע שונים ולהציגם בפני משתמשים אחרים במערכת.

מערכת QlikSense בדומה למערכות BI אחרות, מהוות פריצת דרך עסקית עבור כל חברה וארגון המטמיעה במערכות המחשוב שלה את מערכות הבינה העסקית, וזאת משום שמערכות אלו מאפשרות לכל מנהל ארגון או חברה לצפות את פעילותה העסקית של חברתו בהתאם לנתוני העבר ובהתאם לניתוח בסיסי המידע (דאטה) אשר הצטברו בארגון לאורך זמן. החדשנות הטכנולוגית של מערכות ה-BI בשילוב מערכות מידע מתקדמות המיושמות כיום בקרב חברות וארגונים שונים מכל רחבי העולם, מצעידות את העסק צעד אחד קדימה ומקנות לו יתרונות משמעותיים לעומת מתחריו. מכיוון שמערכות ה-BI יודעות "לתרגם" בסיסי מידע נתונים לידע עסקי עבור החברה או הארגון, השימוש בהן הופך לנפוץ יותר ויותר גם בקרב עסקים, חברות וארגונים בישראל.

 

Bookmark and Share