עוגת קפה נמס קרה וטעימה לימות הקיץ

חודשי הקיץ הם ללא ספק הזמן האידיאלי לקינוחים מתוקים וקרים. בשורות הבאות תוכלו למצוא מתכון קל ומנצח להכנת עוגה קרה על בסיס אבקת נס קפה שתגרום לכל אחד ואחת מהאנשים שיטעמו אותה להלל ולשבח את יכולות האפייה שלכם. אז למי אתם מחכים-זה הזמן להכין את כל המצרכים…                                                                        Coffee cup

עוגת נס קפה קרה- המצרכים

לצורך הכנת העוגה הקרה והמענגת הכינו מראש: שניים וחצי כפות של אבקת קפה נמס מכל סוג. אנו ממליצים לכם על קפה Balance של חברת שטראוס, וזאת בשל איכויות הקפה ובשל היותו קפה בעל רכיבים תזונתיים התורמים לתחושת שובע, דבר המאפשר לכם להתענג על העוגה מצד אחד ולא לאכול יותר מדי פרוסות עוגה מצד שני…בנוסף לאבקת הנס הקפה הצטיידו גם בכוס אחד של קמח רגיל וכוס אחד של קמח תופח, כוס אחד של חלב, 150 גרם חמאה, כוס אחד של שמנת חמוצה, שלוש ביצים, שני שליש אבקת קקאו, שלוש כפיות של אבקת סוכר, 70 גרם של שוקולד מריר, שלוש רבעי כוס סוכר, כפית אחת של סודה לשתייה, 500 גרם של שמנת מתוקה ואחד וחצי כוס מים פושרים. לאחר שהכנתכם לצידכם את כל המצרכים הנדרשים לצורך הכנת העוגה, זה הזמן להתחיל:

תחילה חממו את התנור לטמפרטורה של 200 מעלות, לאחר מכן, רככו 125 גרם חמאה ובאמצעות המערבל העומד לרשותכם הוסיפו את המצרכים הבאים לפי הסדר: חמאה, הקמח התופח והקמח הרגיל, אבקת הקקאו, הסודה לשתייה, החלב, הסוכר, השמנת החמוצה ואבקת הנס קפה. את כל המצרכים ערבלו יחד במהירות אחידה עד לקבלת תערובת חלקה. לאחר מכן הוסיפו את הביצים והמשיכו בפעולת הערבול לעוד מספר דקות. לאחר שקיבלתם תערובת אחידה וחלקה ללא גושים, צקו את התערובת על גבי תבנית אפייה והכניסו לתנור למשך כ-50 דקות עד שעה.

בזמן שהעוגה בתנור התרכזו בהכנת הציפוי: הרתיחו את המים הפושרים בתוך סיר ולתוכו הוסיפו את השוקולד, החמאה, אבקת הסוכר ואבקת הנס הקפה. ערבבו את הכול עד שאתם מקבלים תערובת אחידה. לאחר מכן, הקציפו את השמנת המתוקה. בשלב זה הוציאו את העוגה מהתנור, ולאחר מספר דקות של צינון פרסו את העוגה לרוחב. בחלקה התחתון של העוגה מרחו את הקצפת, ועל גביה הניחו את החלק העליון של העוגה (אחד משני החלקים אותם פרסתם). על גבי החלק העליון הניחו את תערובת הציפוי אותה ייצרתם והכניסו להקפאה למשך כחצי שעה. לאחר מכן, העבירו את העוגה מהמקפיא אל המקרר, והגישו אותה כאשר היא מצוננת היטב. מומלץ להגיש את העוגה עם כוס קפה Balance או כל קפה נמס אחר אהוב עליכם. התענוג מובטח!

Bookmark and Share