איך נכון להתמודד עם מחלות אוטואימוניות כמו זאבת?

 

בחיי היום יום, כאשר אנחנו מרגישים טוב וכשכל מערכות גופנו עובדות כמו שצריך, אנחנו לא עוצרים לחשוב על כך שגופנו הוא למעשה מערכת משוכללת ביותר. עם זאת, ברגע שההרגשה הפיזית שלנו משתנה אנחנו מתחילים להבין שלא לעולם הגוף שלנו חוסן וכי יש גם מקרים שבהם הגוף אפילו עלול לתקוף את עצמו. מחלות כאלה עונות לשם הכללי מחלות אוטואימוניות, והשאלה האמתית היא איך נכון להתמודד איתן. זה לא משנה אם מדובר על מחלה כמו לופוס או על כל מחלה אחרת, כי אם יש משהו שמאפיין את המחלות האוטואימוניות זו העובדה שהן עלולות להיות קטלניות.

שיטה יעילה, חדשנית ומוצלחת

אם קרוב משפחה שלכם חלה במחלה כמו לופוס או מחלות אחרות, הדבר הראשון שאתם צריכים  לדעת זה לא תמיד רק לרפואה המערבית יש פתרונות. ד"ר אודי בר, שבעצמו היה חולה זאבת בעבר, פיתח שיטה נפלאה לטיפול בסוגים שונים של מחלות אוטואימוניות, ובהחלט כדאי לנסות זאת כי זה יעיל. הדבר הראשון שצריך לדעת זה שבהתחלת הטיפול אין כל מניעה להמשיך לצרוך תרופות אחרות, כך שלא מדובר על שינוי רדיקאלי. בנוסף לכך, כדאי לטפל נכון במחלה כמו זאבת בשיטתו של ד"ר אודי בר כדאי לשלב מספר גורמים כמו: מודולציה תזונתית, תוספי מזון ייחודיים ושיחה.

אם אתם תוהים מה הקשר בין שיחה ובין הטיפול במחלות אוטואימוניות שונות, כדאי שתדעו שהקשר הדוק. על הקשר בין הגוף והנפש דובר כבר רבות, ואכן מחקרים רבים מוכיחים ששיחות, ובמיוחד אם הן מתנהלות בעזרת המומחים בתחום, יכולות לשפר פלאים את מצבו הפיזי של האדם. זה נכון גם לגבי מחלות אוטואימוניות מסוגים שונים, ולכן חשוב לא לדלג על החלק הזה בטיפול.

דבר נוסף שצריך לדעת על ההתמודדות עם מחלת הזאבת ועם מחלות אחרות מסוג זה, זו העובדה שלעיתים המאבק ארוך. כלומר, בניגוד לתרופות כימיות שאנו לוקחים ומייד מעלימות את הסימפטומים, בשיטות אחרות צריך הרבה יותר סבלנות. עם זאת, היתרון של שיטות הטיפול האחרות, בין אם הן כוללות שימוש בתוספי מזון ייחודיים ובין אם הן כוללות כל דבר אחר, זו העובדה שהן באמת מנצחות את המחלה. הדרך להעלים את המחלה באופן מוחלט אומנם יותר ארוכה ודורשת הרבה יותר סבלנות, אך התוצאות מוכיחות שהמחלה גם לא תחזור עוד לעולם. מומלץ ביותר לפנות אל המומחים בתחום כדי להתמודד עם המחלה כמה שיותר מהר שכן דחיית העניין בדרך כלל לא מועילה.

Bookmark and Share