ניקוי חלונות בגובה

ניקוי חלונות בגובה

 

במהלך העשורים האחרונים נבנו במדינת ישראל מספר רב של מגדלי משרדים ובנייני משרדים המחופים בקירות מסך זכוכית. בשורות הבאות נעסוק בסוגיה כיצד מנקים חלונות בגובה?

ניקוי חלונות בגובה מיושם באמצעות מה שמכונה ניקוי חלונות בסנפלינג. שיטת ניקוי זו מיושמת על ידי חברות ניקוי וצוותי ניקוי המתמחים. על מנת לקבל היתר לביצוע עבודות ניקוי חלונות בסנפלינג, החברה המבצעת את השירות חייבת להחזיק בציוד הנדרש לשם כך ובאישורים השונים המעידים כי היא עומדת בכל התקנים הנדרשים לצורך ביצוע העבודה. לצורך קבלת האישורים לעיסוק בנושא, חברות העוסקות בתחום מחויבות בקיומן של הכשרות לצוותי העובדים. בנוסף לחבלי הסנפלינג בהם נעשה שימוש לצורך ניקוי חלונות בגובה, חברות העוסקות בנושא מפעילות מערכות ציוד נוספות הכוללות בין היתר: במות הרמה, ליפטים, מנופים, זרועות טלסקופיות, מנופי סל ועוד.

שיטת הניקוי בגובה בנוסף לניקיון קירות מסך מזכוכית גם למטרות ניקוי ויטרינות, ניקוי שלטים מוארים המוצבים בגובה, ניקוי אריחים במבני מגורים ומשרדים גבוהים, ניקוי סוככים ועוד. בכל אחד משירותי הניקוי הנ"ל נעשה שימוש בחומרי ניקוי המותאמים לסוג הזכוכית או הפרופילים מהם מיוצר החלון. בחלק גדול ממגדלי המשרדים והמגורים בישראל, ניקוי חלונות בגובה הינה פעולה המיושמת באופן שוטף כחלק בלתי נפרד מתחזוקת המבנה. חברות העוסקות בתחום ניהול ואחזקת המבנים הן אלו השוכרות את שירותיהן של חברות המתמחות בניקוי חלונות בגובה. במקרים מסוימים, חברות הניהול והאחזקה מפעילות צוותי סנפלינג המתמחים בניקוי חלונות בגובה. כיום, חלק גדול מחברות הניהול והאחזקה, מחזיקות במכשור מתקדם ומודרני לניקוי סביבת המבנים אותם הם מנהלים. מכשור זה כולל בתוכו מכונות קיטור לשטיפת שטיחים מקיר לקיר, מטאטא חשמלי לשטיפת משטחי ריצוף גדולים, מכונות פוליש ועוד.

כיום, גם בבתים פרטיים עושים שימוש בציוד מתקדם המותאם לניקוי סביבת המגורים, בין אם מדובר במכשור כגון מטאטא חשמלי ובין אם מדובר בציוד למטרות ניקוי חלונות בגובה. ציוד זה כולל בין היתר: זרועות טלסקופיות באורכים שונים בין 4 ל-12 מטרים, מברשות המולבשות על גבי זרועות טלסקופיות ואליהן מחובר צינור מים להתזה ממוקדת על השטח המנוקה בגובה, מגבי ניקוי ברחבים שונים ועוד מגוון רחב של מוצרים. אחת החברות המובילות בישראל בכל הנוגע לשיווק ציוד ניקוי מקצועי המיועד לצרכי ניקוי חלונות בגובה היא חברת סיגמא המייבאת את מוצריה באמצעות ייבוא ישיר מהחברות המובילות והמתקדמות ביותר בעולם בייצור מוצרי ואביזרי ניקוי למקומות גבוהים. באתר הבית של החברה תוכלו להתרשם מכל הפטנטים המשווקים ברחבי העולם למטרות ניקוי חלונות בגובה.

 

 

 

Bookmark and Share