בריכות שחיה – חלום שמתגשם!

בריכות שחיה – חלום שמתגשם!

מי לא חולם על בריכת שחייה בחצר ביתו? הרי זה חלום של רבים וטובים. בריכת שחייה בחצר הבית או במתחם העבודה היא לא רק סמל סטאטוס אלא גם הזדמנות נפלאה להירגע באמצע יום עבודה או בסיומו של יום עבודה. אם אתם מעוניינים בבריכה בחצר ביתכם או בבריכה במתחם של מקום העבודה בוודאי תשמחו לקרוא שכיום יש סוגים שונים של בריכות שעשויות מחומרי גלם שונים ומגיעות בגדלים שונים, כך שאם יש לכם מספיק מקום בחצר הבית או במתחם החיצוני של מקום העבודה, הגיע הזמן ליהנות מבריכה מפנקת שתתרום רבות להעלאת איכות החיים שלכם.

בריכות שחיה ובניה ירוקה – לא רק מבטון
אם בעבר הלא רחוק רוב בריכות השחייה היו עשויות מבטון, כיום ניתן להזמין גם בריכות שעשויות מעץ וכן בריכות שעשויות מ PVC. בריכות שחיה מעץ עשויות משלדת עץ חזקה ועבה מאוד שמיוצרת מיוצרת מעץ מאסיבי ומוקפת ציפוי PVC אותו ניתן לבחור מתוך דוגמאות שונות. הבריכה כוללת מערכת סינון חוץ וההפעלה שלה נוחה ונגישה. בריכת עץ בהחלט מהווה את הפתרון האידיאלי עבור כל מי שאוהב בריכות ואינו מעוניין בהוצאה גדולה מאוד (בהשוואה אל בריכה מבטון). ההתקנה של הבריכה אורכת מספר ימים תוך כדי התחשבות מלאה בתנאי השטח של החצר וניתן להחליט על תוספות שונות לבריכה, כמו למשל סולם נירוסטה, מערכות מיוחדות לחימום המים, כיסוי יפה ועמיד ואפילו מפל שיוצב באמצע הבריכה.

בניה ירוקה היא בנייה שמתבססת על משאבי הטבע ומשתמשת באנרגיות הטבעיות והבלתי מתכלות שיש בעולמנו, כמו למשל אנרגיית החום, תאורה טבעית ועוד. בניה זו היא בנייה בעלת יתרונות אקולוגים רבים ומאפשרת שימוש חכם במשאבים טבעיים. בניה ירוקה מתחילה עוד בשלבי התכנון תוך שימת דגש על צורת הבניה של הבית וניצול מקסימאלי את אנרגיית השמש באמצעות גג סולארי, ניצול של מי הגשמים להשקיה, שימוש במערכת מים אפורים, כלומר, המים מהכיור ומחדר המקלחת עוברים דרך מיכל סינון ולאחר מכן משמשים להשקיה כלומר אנו ממחזרים מים וחוסכים בהוצאות המים. כמו כן ניתן להרכיב במסגרת בניה זו חסכמי מים בברזים ולוודא שהבית מבודד על ידי בידוד תרמי יעיל של החלונות, הדלתות ופתחי המרפסות, דבר שיוביל לחיסכון בהוצאות החימום והקירור בבית. בנוסף, יש אפשרות של בידוד הקירות, בידוד הגג ופעולות נוספות שיובילו לחיסכון משמעותי בהוצאות הבית לטווח הארוך.

לסיכום, נכון להיום אנשים רבים בוחרים בשימוש בשיטת בנייה ובמוצרים שונים, כמו למשל בריכה שמערבים חומרים שונים מבטון ומבטיחים חיסכון משמעותי בעלויות בכל היבט אפשרי ולאורך זמן.

Bookmark and Share