חדר אמבטיה מושלם

חדר אמבטיה מושלם

כאשר אנו משפצים את הבית שלנו, או בונים מבנה חדש לחלוטין, אחת ההוצאות המרכזיות היא בכל הקשור אל ריצוף. מעבר לעלות הריצוף מדובר באלמנט שיש לו משקל רב במראה הבית ואף בנוחות החיים בהמשך הדרך. אין דומה ריצוף איכותי, אחיד, חזק וקל לניקוי לריצוף שמועד לשברים, סדקים, כתמים ומראה פגום. מהסיבה הזו מעצבים ואדריכלים יפצירו בבעלי הנכס לתת את הדעת על הנושא ולחפש את הפתרון הנכון ביותר עבור המשפחה שמתעדת להתגורר בבית.

הפתרון המושלם לבית המושלם

בשנים האחרונות פופולארי לרכוש ריצוף לבית המורכב ממשטחי פרקט. למרות זאת, מדובר בפתרון שאינו מושלם: ריצוף הפרקט אמנם נוח להתקנה ועלותו אינה גבוהה יחסית, אך כאשר מדובר בחיקויי עץ סינתטיים המשטחים עשויים להתקשות להתמודד עם רמת הפעילות בבית ועם מצבי רטיבות אשר נוצרים בחדרי אמבטיה ומטבח כחלק מהשימוש השגרתי. אם בוחרים בעץ מלא אמיתי מדובר בריצוף יקר במיוחד שגם אותו קשה לתחזק. ובכל זאת, רבים מעוניינים במראה החם, הטבעי והאופנתי שמציע ריצוף הפרקט. מקובל לטעון שאי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה – או בהקשר שלפנינו – לא ניתן לקבל את המראה היפה של הפרקט ובאותו הזמן ליהנות ממרצפות נוחות לשימוש, חזקות ועמידות במחיר נגיש. טענה זו הייתה נכונה עד לא מזמן, אבל כיום ישנו פתרון נפלא לצורך הזה בדיוק: גרניט פורצלן דמוי פרקט – אריחים אשר מדמים בצורה מושלמת מראה של לווחי עץ טבעי.

אריחי גרניט פורצלן הם סוג הריצוף הפופולארי ביותר במבנים בישראל, ולא במקרה. מדובר באריחי קרמיקה חזקים ועמידים במיוחד, שקל לנקותם ולדאוג לתחזוקתם. טכניקות דפוס דיגיטלי חדשניות מאפשרות להטביע על אריחי גרניט פורצלן דוגמאות מושלמות של עץ טבעי מכל הסוגים ובכל הדגמים. אריחי גרניט אלו מתאימים להתקנה בכל חדר ולא משנה מה מידת הרטיבות, התעבורה או הפעילות המתקיימת בחדר.

המראה הכפרי עליו חלמתם זמין עבורכם עכשיו בכל הבית כולל המטבח וחדרי האמבטיה. לא ייאמן, אבל אפילו משטחי הדק שבמרפסת ובחצר מבוצעים כיום בטכניקה הזו, כאשר קורות העץ היקרות והכבדות מומרות באריחים שימושיים שקל לנקותם ולשמרם לאורך שנים. שלבו אריחים מצוירים לקבלת מראה ייחודי וחד פעמי. לא עוד תחזוקה מורכבת ומתישה הכוללת מריחות לכה אחת לתקופה, שיופים וזהירות משמש ישירה ומרטיבות. אריחי גרניט פורצלן דמוי פרקט יכולים להתמודד עם כל ההיבטים בחיי משפחה פעילה תוך שמירה על מראה מושלם, חם ומעוצב במשך שנים ארוכות.

 

 

Bookmark and Share