פרסום על מגנטים – יתרונות מובילים

פרסום על מגנטים – יתרונות מובילים

עסקים נוסדים לצורך מתן שירותים, מכירת מוצרים, ועוד פעילויות שמטרתן הסופית היא רווח לבעלים. כל עסק חייב לפרסם את עצמו ולדחוף קדימה את פעילותו העסקית. יש מספר דרכים לעשות זאת. יש פרסום באמצעות האינטרנט, יש שיווק ישיר, יש טלמרקטינג באמצעות הטלפון, יש חשיפה במדיות אלקטרוניות שונות. לכל עסק יש שיטות פרסום המועדפות עליו, אותם הוא יטפח ובהן ישתמש.

גם בעידן האלקטרוני ועידן האינטרנט יש מקום לפרסום מילולי שמודפס ומוגש או נשלח ללקוחות. בתי דפוס מודרניים מייצרים שפע של מוצרי פרסום  שמודפסים על נייר, על מוצרים וגם על מגנטים. לפרסום על מגנט יש יתרונות רבים מאחר והמגנט חשוף כל העת, ולרוב, מניחים אותו מול העיניים. ניתן להניח מגנטים על מתכות, ואחת הדוגמאות הבולטות לכך הם המקררים במטבחים העמוסים בכמות רבה מאוד שלהם. ניתן להדפיס על המגנטים בשלל צבעים והכיתוב הינו ברור. יש אפשרות להוסיף תמונות, רישומים ועוד, ובכך להעשיר את חווית הקריאה בהם. יש דרכים למשוך את עין הצופה באמצעותם וגרפיקאים מומחים יודעים לעשות זאת.

יצירתיות בהעברת מסרים

לחשיבה יצירתית יש חשיבות רבה בעת הכנת מוצר פרסומי לדפוס. בכל ענף יש תחרות וכל מי שמצליח להבליט את המוצר או השרות שהוא מספק יכול לגרום לו להיות מועדף על המתחרה לו. לכן, יש צורך במציאת סלוגן מדויק שיעביר את המסר בצורה חדה וקליטה. מעבר לכך, יש צורך למסור אינפורמציה הכרחית על בעל המגנט. לרוב, אין די מקום על המגנט מאחר והמידות המומלצות המרביות הינן 15על 10 ס"מ לכל היותר, ויש מידות קטנות יותר. מעבר לכך, יש צורך לשמור על מרווח מתאים בין כל הכיתוב לרישום וכל זאת אמור להיות ערוך בצורה נאה ולא מבולגנת ומבלבלת. גם לרושם החזותי ולצבעים יש משמעות. מגנט איכותי שמעביר מסר יהיה מאוזן וקליט – ובזאת הצלחתו או כישלונו.

מומלץ להזמין את המגנטים בבית דפוס מודרני ובעל מוניטין בתחום. יש חשיבות לביצוע נקי של עבודה עליהם, לאיכות המגנט ולהדפסה טובה. מגנטים נועדו להיות בולטים ונוכחותם מול עיני הלקוח הפוטנציאלי חשובה מאוד לאורך זמן. יש משקל רב לתמיכת בית הדפוס, לעצות ולטיפים מקצועיים שישפרו את המוצר. עזרה מקצועית יכולה לעשות את ההבדל בין מוצר טוב לאחד שהינו להיט מצליח. בסופו של דבר, פרסום על מגנט אמור לסייע לחשיפת העסק לטובת מכירות ורווח.

 

 

 

Bookmark and Share