פתרונות צנרת אמינים בשרון

פתרונות צנרת אמינים בשרון

 

כל מי שנאלץ לעבור את החוויה הלא כל כך פשוטה של שיפוץ הבית יודע טוב מאוד שהמלאכה המסובכת והקשה ביותר בכל התהליך היא שיפוץ חדר השירותים. שיפוץ השירותים דורש רגישות וחשיבה יותר מבשאר החדרים ממספר סיבות: אחת מהן היא שמערכות ניקוז המים שנמצאות בחדר עוברות רובן ככולן ברצפה, ועל כן צריך לחתוך את אריחי הרצפה בצורה מאוד מסויימת ולתכנן זאת מראש. סיבה נוספת היא ריבוי צינורות המים בחדר, שעלולה להביא לפעמים לפיצוץ באחד מהם ולמקרים של רטיבות.

יתרה מזאת, מבחר אפשרויות העיצוב בחדר השירותים הוא עצום. הדבר מתבטא באריחי הקרמיקה שמותקנים בו ובעיקר במתקני מקלחת, כיורים ואסלות. בשני הראשונים מורכבים ברזים. עיצוב הברזים בפרט נעשה מתוחכם ומתקדם מדי שנה, וכיום ניתן לראות לצד ברזים קלאסיים המופעלים באמצעות ידיות הזזה או ידיות מסתובבות גם ברזים משוכללים המופעלים בנגיעה בהם בלבד. בשורות מתקדמות נוספות ניתן לראות אפילו בדרכי הניקוז בחדר, שכן אנו בישראל רגילים בעיצוב הלא מאוד מחמיא של נקודות הניקוז המכוסות במכסים לבנים, והיום רווחות שיטות התקנה של תעלות ניקוז בעלות איכויות אסתטיות גבוהות יותר ממה שאופציות אחרות מציעות.

דגשים לחיפוש שירותי צנרת

לצד המחשבות העיצוביות הכרוכות בהליך שיפוצים, חשוב לתת את הדעת גם לביצוע הפרקטי של השיפוץ עצמו. כאמור, חדר השירותים הוא מרובה צינורות, וישנן אין ספור סכנות שטמונות בטיפול קלוקל ולא מקצועי. בדיוק בגלל זה מומלץ מאוד לוודא שנותן השירות הוא מנוסה, ותיק ובעל שם. זוהי חוויה מתסכלת ביותר כאשר תעלות ניקוז מותקנות בצורה בעייתית. במקרה הטוב, יש נזק בנראות של החדר והשחתה של אריחי הרצפה, ובמקרה הרע, אפשר להיתקל בבעיות של נזילות, שעלולות לפגוע בכל הבית.

כמו כן, אסור להקל ראש בכל הנוגע להתקנת הברזים בחדר. התקנת ברז נראית אמנם עבודה פשוטה, אך כאשר היא נעשית בחוסר מקצועיות, היא יכולה לגרום לדליפות ולנזק גדול של כיורים. כדאי לערוך סקר שוק ולבדוק מי הוא בעל העסק שמבטיח לכם לערוך את השיפוץ במחיר הכי אטרקטיבי, ביעילות הגבוהה שניתן ובמשך הזמן הקצר ביותר. בשוק קיימים לא מעט שיפוצניקים רמאים, שיציעו הצעות מפתות במיוחד, אך דווקא ההצעות שנראות מתאימות ונוחות יותר מהאחרות הן אלו השנויות במחלוקת, ומהן חובה להתרחק. חישבו היטב לפני שאתם מזמינים בעל מקצוע בכדי שיובטח לכם שיפוץ מעולה ותקין לחלוטין מחד, ומאידך נעים לעין ועונה על רצונותיכם.

Bookmark and Share