בריכות שחיה עם חיפוי עץ

המודעות לאיכות הסביבה חודרת יותר ויותר לתת ההכרה של אנשים רבים, ורבים מהם מחפשים דרכים לתרום לה. בניה ירוקה מהווה את אחד התחומים בו כל אחד יכול לתרום ולהשפיע, ועל הדרך גם ליהנות מיתרונות כלכליים רבים. פתרונות בנייה בתחום איכות הסביבה הולכים יד ביד עם החיסכון הכספי בזכות החידושים הרבים בתחום. בניה ירוקה משמעותה בניה באמצעות חומרים טבעיים כמו עץ ועבודות הגימור נעשות עם מוצרים כמו: גבס, חיפוי עץ וחומרים מתאימים אחרים.

בידוד הבית מכל עבריו חוסך בצורת בחימום – ומכאן החיסכון הכספי. גג מבודד לא יחייב הדלקת מזגן סיטונית בקיץ. איטום טוב לא יגרום לנזילות לתוכו. בידוד חלונות וקירות טוב ישמור על חום מרבי בחורף ולא יצריך חימום מיותר. התקנת קולטים ודודי שמש יביאו לניצול אנרגיית השמש. חימום באמצעות גז זול ויעיל מחימום באמצעות נפט או סולר. שימוש במסננים מתאימים יביאו לניצול מים לאחר רחצה, הדחת כלים ועוד. מים אלו ינוצלו להשקיה ולמטרות נוספות. כל אלו מצטברים בסופו של דבר לחיסכון כספי רב לטווח ארוך.

בניה ירוקה ואיכותית

התקנת בריכות שחיה בחצרות בתים איננה מחייבת הוצאה כספית רבה מדי בזכות הפיתוחים המודרניים. קיימות בריכות רבות העשויות פיברגלאס המגיעות בשלל גדלים, צורות וצבעים. בריכות אלה יכולות להשתלב היטב בבית עם בניה ירוקה. משטחי עץ יפים המקיפים את הבריכה יתנו לה מראה מושלם יחד עם משטח דריכה נעים מאוד. המשטח מסיבי מאוד וניתן להניח עליו רהיטים, שמשיות ועוד אלמנטים מתאימים. חברה המתקינה בריכת שחיה בשילוב משטח מעץ תייעץ ללקוח, תגיע לביצוע מדידות ותמסור המלצות נדרשות לצורך הכנת התשתית. בריכה שקועה באדמה הינה מראה יפה בכל גינה ותספק חוויות בילוי מגוונות למשפחה.

בניה ירוקה חייבת להיות מבוצעת על ידי מומחים לנושא בגלל שיש צורך בידע ובניסיון רבים. לקבלן מקצועי בתחום יש תשתית שמתאימה לפעילות זאת אשר מסוגלת לבנות בפרק זמן קצר ובעלויות נמוכות. בבית עם חצר תעמיד החברה בריכת שחיה מעץ בפרק זמן קצר נוסף. כל לקוח יזכה למלוא תשומת הלב והבנייה תתבצע בהתאם לתוכניות שהוגשו על ידי הארכיטקט. בניה ירוקה נעשית על פי תקנים מקובלים ועם חומרים איכותיים ועמידים לטווח ארוך. בית עומד חשוף מול תנאי מזג האוויר וחייב להיות נעים, ובטוח למגורים. לקוח משלם במיטב כספו וזכאי ליהנות מהשקעתו.

 

Bookmark and Share