טיפולים אסתטיים באמצעות לייזר – פילינג עמוק ועוד

טיפולים אסתטיים באמצעות לייזר – פילינג עמוק ועוד

אם בעבר הלא רחוק אנשים היו צריכים להתמודד עם עור פנים מצולק ובעל כתמים, כיום עולם הרפואה האסתטית המתקדמת מאפשר טיפול שעיקרו העלמת צלקות וטיפולים אסתטיים רבים נוספים, כמו למשל טיפול פילינג עמוק, טיפול שעיקרו להעלים את האדמומיות בפנים, הסרת כתמי השמש ועוד.

הצלקות השכיחות ביותר באזור הפנים הן צלקות שנוצרו בדרך כלל כתוצאה מאקנה בגילאים שונים. אם בעבר, ההנחייה המרכזית של הרופאים הייתה "לא לחטט" בפנים וזאת משום שחיטוט ישאיר צלקות וההמלצה הגורפת של הרופאים הייתה בדרך כלל למרוח משחה זו או אחרת שתייבש את עור הפנים, כיום יודעים שאמנם לא צריך לגרד את הפנים שכן דבר זה אכן משאיר צלקות, אך זוהי אינה הסיבה היחידה לצלקות אלו, בניגוד לעבר בו לא הייתה שום אפשרות מלבד השלמה עם המצב הקיים, כיום יש אפשרות לעבור טיפולי לייזר למטרת העלמת אותן צלקות שנוצרו בעקבות האקנה. בנוסף, טכנולוגיה זו משמשת גם להעלמה של צלקות שנגרמו משום ניתוח וסיבות אחרות. במהלך הטיפול קרני הלייזר חודרים עמוק ומתקנים את רוב סימני הצילוק. הטיפול עצמו קצר ולא כרוך בתקופת החלמה ארוכה (במקרים בהם מדובר על צלקות אקנה חשוב לקחת בחשבון שידרשו מספר טיפולים אך התוצאות יראו לעין לאחר פרק זמן קצר). הטיפולים בטוחים ואושרו על ידי ה- FDA של אמריקה.

אפשרות נוספת לשיפור מראה הפנים מקצה לקצה היא על ידי טיפולי פילינג אותם גם מבצעים על ידי טכולוגיית הלייזר. רוב הנשים בישראל עוברות טיפולי פילינג בדרגות שונות בשלב זה או אחר בחייהם וזאת על מנת לחדש את עור הפנים ולהיפטר מסימנים וכתמי שמש בולטים. הסכנה בטיפולים אלו יכולה לבוא לידי ביטוי בשינוי של גוון עור הפנים. נכון להיום יש אפשרות ליהנות מהתוצאות הנפלאות של טיפול פילינג עמוק ללא סכנה זו וזאת כאשר בוחרים בשיטת הטיפול המיוחדת של פילינג באמצעות לייזר. כאן הכוונה היא אל טיפולים עמוקים שמאפשרים ובטיפול אחד בלבד את ההסרה של הקמטים הזעירים לצד הצוואר והפנים (קמטוטים), תיקון המרקם של העור, הסרה מוחלטת של כתמי גיל ועוד. טיפול זה מתאים גם לחולים כרוניים, הוא לוקח כארבעים דקות, חד פעמי, אינו כרוך בהרדמה כלשהי או טשטוש והתוצאות שלו נפלאות.

לסיכום, נכון להיום יש אפשרות לעבור טיפולים אסתטיים חדשניים של לייזר, כמו למשל טיפולי פילינג עמוק וכן העלמת צלקות, ללא סיכון כלשהו, באופן ממוקד ובטוח ולזכות באותה תוצאה בה אתם מעוניינים. בהצלחה.

Bookmark and Share