הרחקת יונים והדברת עכברים – השיטה המתקדמת

כל אחד מעוניין להרחיק את היונים ואת העכברים מסביבת ביתו. היונים מקננות בכל מקום, מגיעות בלהק, מרעישות, הלשלשת שלהם יכולה לגרום למחלות מסוכנות והן מלאות כינים. עכברים לעומת זאת מפחידים אנשים וזאת משום שהם מסוגלים לנשוך כאשר הם נבהלים, הם אוכלים כמעט כל דבר ולעיתים אנשים מוצאים גללי עכברים (צואת עכברים) בארונות המטבח ובמקומות נוספים בבית. בנוסף, העכברים מכרסמים כמעט כל דבר, מחומר פלסטיק ועד עץ וידועים כנשאים של כל מיני סוגי מחלות. כל אלו מחייבים את הרחקתם. נכון להיום יש חברות שמציעות הרחקת יונים והדברה של עכברים בשיטות חדשניות שמבטיחות תוצאות יעילות.

 

מרחיקים את העכברים והיונים

העכברים גורמים לנזקים רבים וכיוון שהם מעבירים מחלות לאדם ולבעלי חיים, המטרה העיקרית של כל אדם שנתקל בעכבר בביתו היא להיפרד ממנו לשלום ולצמיתות. דבר נוסף אותו רוב האנשים לא יודעים הוא שהמכרסמים הם בעלי שיניים חדות עם שורש פתוח, כלומר השיניים שלהם לא מפסיקות לצמוח. כיוון שדבר זה יכול להיות מסוכן (למכרסמים) הם עסוקים בכרסום כל אימת שהם יכולים, דבר שמונע צמיחה מוגזמת של השיניים שלהם. בנוסף, הם יוצרים חורים באמצעות הכרסום וזאת על מנת לעבור ממקום למקום ולהגיע למקורות אוכל ומים. אנשים רבים מתקשרים אל חברות שמציעות שירותי הדברת עכברים ועכברושים וזאת לאחר שהמכרסמים בביתם חדרו לארונות המטבח, כרסמו חוטי חשמל וגרמו לקצר בבית, כרסמו את צינורות המים של המדיח או מכשיר סינון המים במטבח, כרסמו צינורות גז וגרמו לנזקים נוספים. נזקים שמעמידים את כל בני הבית בסכנה. בנוסף, יש לקחת בחשבון שקצב ההתרבות של עכברים ויונים מהיר מאוד ולכן חשוב לטפל בבעיה כבר בראשיתה וזאת על ידי שיטה יעילה של הדברת עכברים או שיטה שתצליח להרחיק את היונים.

 

המגמה השולטת היום היא מגמת הרחקת יונים (או הדברת עכברים) וזאת בניגוד לעבר בו חברות ההדברה ובעלי הבתים העדיפו הדברת עכברים ויונים, כלומר שימוש בחומרי הדברה כאשר המטרה הייתה מיגור (הרחקה והרג) של עכברים ויונים.  כיום קיימת מודעות גדולה בכל הקשור אל הנזקים שנגרמים על ידי הדברה ולסבל הרב אותו המכרסמים והעופות עוברים. בנוסף, אנשים מודעים לכך שחומרי ההדברה המכילים רעלים וכימיקלים גורמים נזק לסביבה ויכולים לסכן גם ילדים וחיות מחמד. מסיבה זו הבחירה הטבעית היא בכל מיני שיטות להרחקת עכברים ויונים שאינן פוגעות בהם ואינן גורמות נזק לאדם ולסביבה, כמו למשל יחידת קצה אלקטרונית לחללים קטנים המיועדת להרחקתם של עכברים, מרחיקים סולרים ואמצעי הדברה אלקטרוניים נוספים להרחקת יונים.

Bookmark and Share