אמצעים חדישים לשיפור חווית הלקוחות

כשאנחנו נכנסים לבית עסק החושים שלנו משתתפים בחוויה באופן מודע ולא מודע כאחד. עינינו קולטות פרטים קטנים וגדולים – החל באבק שעל העציצים וכלה באביזרי עיצוב מעניינים. חוש הריח קולט את ריחות המקום שיכולים להיות ניחוחות בישום נעימים או ריח מאכלים משובחים. ולבסוף, כמובן – אוזנינו שומעות את הצלילים בבית העסק – וכדאי שאלו יהיו צלילים מוסיקליים נעימים לאוזן. לאורך זמן, לחוויה המוסיקלית יש השפעה חזקה מאד על הרושם שניקח עמנו ועל התחושות שלנו במהלך השהות במקום – על רמת הרוגע, על תחושת החיבור למקום ועל מצב הרוח. זוהי הסיבה לכך שאנחנו שומעים צלילים מוזיקליים כאשר אנחנו נכנסים לחללים שנועדו להסבה ממושכת כמו מסעדות, בתי מלון ואפילו משרדי מכירות מתקדמים ומעוצבים. לכך יש להוסיף, כמובן, חנויות מסחריות, חדרי כושר או ספא ורשתות קמעונאיות.

אם המוזיקה כל כך חשובה לחווית השהות במקום איך נבחר מוסיקה לעסקים אשר תשרת את העסק ותקדם אותו? חשוב מכך, להשמעת מוסיקה במקומות ציבוריים עשויות להיות השלכות שליליות אם לא נרכש רישיון כדין עבור השירים. אם כך, מה אמורים בעלי העסק לעשות – לשכור עובד שישקיע שעות עבודות בהרכבת רשימות שירים וסינון שירים לא מתאימים תוך רכישת רישיונות? מוסיקה לעסקים צריכה להיות זמינה ופשוטה, ואכן הפתרון הוא לפנות לחברה שכבר עשתה עבורכם את כל העבודה: רכשה את הרישיונות, סיננה ומיינה את המוסיקה ולכם רק נותר לבחור את הלקטים המוסיקליים שמתאימים לעסק שלכם.

פתרונות וידאו ואודיו

כאשר אנחנו מגלים עולמות מתקדמים כל כך בתחום המוסיקה, אולי כדאי לחשוב על אלמנטים נוספים בפיתוח העסק שיכולים להיות אפקטיביים וחדשניים יותר. אחד התחומים המתפתחים המעניינים ביותר כיום בתחום חווית הלקוח הוא מסכי הפרסום הדיגיטליים. ממש כמו בסרטים עתידניים אנחנו פוגשים כיום בשלטים שהם בעצם מסכים ברזולוציה מדהימה שמציגים לנו מידע ופרסומות בצורה מרתקת ומושכת. מסכי פרסום ממש מדברים אל הצופים בהם וזוהי דרך לעורר עניין ולייצר חוויה מתקדמת ונוחה יותר עבור קהל הלקוחות שלכם.

את המידע שאתם רוצים להעביר על גבי מסכי פרסום רק אתם תקבעו. פרסומות, הכוונה, מידע – השלטים הדיגיטליים מבצעים את הפעולה שבצעו בעבר השלטים המודפסים אבל הם מאפשרים לכם גמישות אדירה ויכולות גבוהות של העברת ידע ומידע. שלטים כאלה יכולים כמובן גם לחסוך בכוח עבודה ובהסברים חוזרים ונשנים לקהל לקוחותיכם. כאשר אתם מחפשים את הספק שיציע לכם פתרונות חדשניים פנו לחברה מובילה ובעלת ניסיון.

Bookmark and Share