איך מכינים פשטידת תרד מהירה?

יום העבודה העמוס של רוב הישראלים מוביל לכך שבסיומו הם מעוניינים לקלח את הילדים כמה שיותר מהר, להאכיל אותם בארוחת ערב מזינה ולהשכיב אותם לישון. כיוון שפעמים רבות העייפות מכריעה ואין כוח להתחיל ולבשל ארוחת ערב חמה, רוב ההורים מסתפקים בהכנת אותה חביתה או כריך עם גבינה מדי ערב ולאחר מכן הם "חוטפים" משהו לאכול מהמקרר והולכים לישון. כיוון שכל הורה מעוניין בטוב ביותר עבור ילדיו וכיוון שרוב האנשים מודעים למשמעות הגדולה של תזונה בריאה ומאוזנת חשוב לעצור דקה ולהחליט על קונספט מגוון ובריא יותר לארוחת הערב.

ארוחת ערב חמה וטעימה
כיום ניתן להכין ארוחות טעימות ובריאות תוך פרק זמן קצר. אם בעבר הכנת ארוחות תמיד חייבה שימוש בתנור הגדול והגעה עד הסופרמרקט על מנת לקנות את כל המצרכים, כיום יש אפשרות להזמין את כל המצרכים ביום בו מעוניינים באמצעות אתר האינטרנט המקוון של רשת המזון ולאחר מכן לבחור להכין במהירות פשטידת תרד או כל תבשיל בריא אחר וזאת על ידי כניסה אל אתר אינטרנט שמציג מתכונים קלים ומהירים לארוחות ערב ישראליות. באתר ניתן לבחור את זמן ההכנה המקסימאלי להכנת ארוחת ערב (מחמש דקות ועד שעה), את שיטת ההכנה המועדפת (אפייה, בישול או מנה קרה) או לחפש באתר כל מתכון אותו מעוניינים להכין לארוחת הערב. היתרונות של אתר אינטרנט שמציג מתכוני פשטידות מהירים לארוחת הערב, סוגים שונים של תבשילי פסטות, כריכים בסגנונות שונים, אומלטים ותבשילים מיוחדים הם שמדובר על אתר שמציע מתכונים פשוטים מאוד להכנה לארוחת הערב, מתכונים אותם ניתן להכין תוך פרק זמן קצר בטוסטר אובן.

אחד מאותם מתכונים אידיאליים שמבטיחים הנאה טעימה הוא מתכון פשטידת תרד. מתכון זה אותו מכינים תוך עשר דקות ואופים בתנור למשך שלושים דקות הוא ההוכחה שניתן ליהנות מתבשילים ומאכלים איכותיים בריאים וטעימים מבלי לבזבז יותר מדי זמן במטבח. במתכון זה כל שצריך הוא לחמם תנור ל- 180 מעלות. לחתוך תרד, בצל ושום ולטגן אותם במחבת למספר דקות. לאחר מכן לערבב בקערה ביצים, שמנת מתוקה וסוגים שונים של גבינות. לאחר מכן מוסיפים את התכולה של המחבת לקערה, מערבבים, מוסיפים קצת קמח, שופכים לתבנית אינגליש קייק, אופים חצי שעה ומגישים.

כי היום ניתן להכין פשטידות מכל הסוגים במהירות ובפשטות לארוחת הערב המשפחתית וליהנות מארוחה בריאה וטעימה לכל המשפחה. בתיאבון.

Bookmark and Share