הדרך להתפתחות אישית ועסקית

הדרך להתפתחות אישית ועסקית

כולנו זקוקים להגשמה עצמית. במרוץ בין צרכיהם של הילדים, בני הזוג, ההורים המתבגרים ודרישות העבודה והפרנסה – ההגשמה העצמית הופכת למוצר מותרות שאין לנו אפילו זמן לחלום עליו. דחיית ההתמודדות עם הצורך בהגשמה עצמית, בהצלחה ובסיפוק צרכים מעשיים ורוחניים יותר שלנו היא טבעית. אבל ההתמודדות הזו לא תעלם מעצמה. הנושא ימשיך להכביד עלינו ולהעיב על חיינו עד שנתפנה להקדיש לו זמן ומחשבה. ככל שנקדים להתייחס לצרכים העמוקים שלנו כך איכות החיים שלנו תשתפר והמצב הנפשי שלנו יהיה טוב יותר.
אחת הדרכים לקדם את עצמכם הוא הצטרפות אל סדנאות איכותיות ורציניות שעוסקות בהגשמה עצמית, הצלחה ומצוינות. זוהי דרך מעולה להכניס את עצמכם לתוך מסגרת שתאפשר לכם להתמקד במהות האמיתית של החיים – כי כאשר אתם משקיעים רק בזולת ושוכחים לטפל בעצמכם תמצאו את עצמכם לאחר זמן כבויים וחסרי מוטיבציה. בסדנאות תקבלו כלים ותובנות לשיפור איכות החיים שלכם, לבחירה בהעצמה ובכוח במקום בוויתור ובהתבטלות עצמית. אתם יכולים לתבוע את החיים שלכם בחזרה, ולא להמשיך להתפשר. אלה החיים שלכם, ומגיע לכם לעשות בחירות מודעות וחזקות שגורמות לכם אושר.
תהליך של העצמה וגדילה
זה הזמן לשאול את עצמכם בכנות – האם אתם מאושרים? מהי הגשמה עבורכם? האם אתם נמצאים במקום שאתם רוצים להיות בו מבחינת קריירה, אורח חיים בריא ומיטיב, זוגיות וחיי משפחה? באלו תחומים בחיים אתם חווים תחושות קושי ותסכול? כאשר אתם מזהים את תחומי החולשה שלכם שאלו את עצמכם מהם החסמים שבולמים אתכם. מדוע הגשמה עצמית מלאה אינה בהישג ידכם? התשובות לשאלות הללו הן מורכבות, עמוקות ודורשות נכונות להתמודד עם הבעיות ורצון אמיתי לפתור אותן. גם אם תצליחו לזהות את הבעיות בכוחות עצמכם תתקשו ליצור שינוי בלי כלים חדשים ועזרה. הטרדות של חיי היומיום יחזרו להציף אתכם וישכיחו מכם את הצורך להתמקד בעצמכם.
סדנאות שמתמקדות בהגשמה עצמית, בזיהוי הקושי ובפירוק החסמים בדרככם להצלחה הן כלי אפקטיבי שיכול לשנות את חייכם. בסדנאות תפגשו באנשים נוספים ותגלו שאינכם לבד במאבק להגשמה עצמית מלאה יותר ואיכות חיים טובה יותר. הבעיות שלכם לא צריכות לבלום אתכם לנצח. יש לכם את הכוחות והיכולת לזהות אותן, לפרק אותן ולשנות את חייכם לטובה. מן הצד השני לא תוכלו לבצע שינויים מורכבים כאלה ללא עזרה והכוונה. שימו בצד את הביקורת העצמית ואת התחושות השליליות ועשו צעד חיובי לקבלת כלים לשינוי אמיתי ועמוק.

Bookmark and Share