בניית אתרי אינטרנט

מלאכת בניית אתרי אינטרנט הינה מלאכה אשר שמורה למקצוענים, וזאת כיוון שכיום התחרות גדולה מאוד גם בטריטוריית הרשת, ועל כן אם מבקשים שהאתר שלכם הוא זה שיגרום ללקוח לסגור עסקה, הרי שאין זה מספיק שהמוצר שלכם יהיה איכותי או שהמחיר יהיה אטרקטיבי, וזאת כיוון שאם הגולש לא יישאר מספיק זמן באתר על מנת לזהות את הפוטנציאל, הרי שקיום האתר אינו שווה הרבה. על כן אם אינכם מבקשם להתמקצע בתחום, מוטב להימנע מלימוד התחום, אלא מוטב לקצר הליכים ולהיעזר בשירות מקצועי עבור בניית האתר האינטרנטי.

יחס אישי

ראשית כל ולפני הכול, יש להבין מהם הצרכים, היעדים והדגשים שלכם בעלי העסק, וזאת על מנת שבסופו של תהליך האתר ישקף באופן כמה שיותר מדויק את מהות העסק, כך שגם מבלי שהלקוח הפוטנציאלי יצטרך לקרוא הרבה מידע (או לשהות זמן רב באתר), הוא עדיין יוכל לקבל את המסר הרצוי. אי לכך, חברה מקצועית לא תעשה דבר לפני שתשלב פעולה עם בעל העסק, לפני שתלמד ממנו אודות מאפייני קהל היעד, אופי המוצר, החוויה שמבקשים להעביר ללקוח וכדומה.

בחירה מושכלת

כאשר עומדים לקראת בניית אתרי אינטרנט, יש להבין שישנם שלבים בהם בעל העסק יכול לקחת חלק פעיל,  וישנם שלבים בהם עליו לקחת צעד אחורה ופשוט לסמוך על דעתה המקצועית של החברה – כך למשל כאשר יש לבחור מקום עבור אחסון האתר וכאשר יש לבחור דומיין. עם זאת, כאשר מבקשים להטמיע באתר תוכן איכותי, או תמונות מתאימות, הרי שפה כן יש מקום לשתף את הלקוח, כך שהוא יכול לציין אלו נושאים ראוי שיורחבו לכדי מאמרים ואלו תמונות הוא מבקש שילוו את האתר, כך שבהתאם למידע שהלקוח מספק, החברה של בניית האתרים כבר תהיה אחראית על כתיבת מאמרי איכות לפי הקטגוריות הרצויות, והיא כבר תדאג לרכוש לפי חוק אימג'ים מדויקים שימשכו את העין ושיתלבו כראוי עם תוכן האתר.

התאמה מלאה

כיום אין זה מספיק רק לבנות אתר אינטרנט, אלא כיום גם יש צורך מהותי להתאימו למגוון אמצעים נוספים מהם אנשים גולשים. כך למשל יש לוודא שאותה חברה לבניית אתרי אינטרנט שבה בוחרים גם יודעת להתאים את סוג הגרפיקה למגוון אתרים (כגון אתרי פלאש, וורדפרס, HTML וכדומה), כאשר באופן כללי יש להתאים את האתר לגלישה מהטאבלט ומהסמארטפון. לסיכום נציין שהאמצעים קיימים וכל שנותר להיעזר בהם בחוכמה. בהצלחה!

Bookmark and Share