ניהול מקצועי של כוח האדם

עסקים קטנים ובינוניים נהנים מהרבה יתרונות של קלילות וגמישות אבל ככל שהעסק גדל, כך חשוב יותר להתנהל בצורה מקצועית ויעילה. אם מחברת ועט הספיקו לנהל את המלאי במחסן בימים הראשונים, מחר תידרש תוכנת ניהול מקצועית. שלושת העובדים הראשונים אולי נהנו מאמון מלא, אבל ככל שהעסק גדל הבעלים נדרש לגלות ערנות ולעקוב אחרי הפעילות בצורה מקיפה יותר. למעשה, ככל שבוחרים בכלים מקצועיים בשלב מוקדם יותר – מקלים על התפתחות העסק ועל גדילתו. בעל עסק נבון מבין עד מהרה שאין טעם לעבוד בשיטות שיאבדו מכוחן עם הזמן, ובוחר ממש מההתחלה במערכות המתקדמות והמפותחות ביותר. ישנם כמה תחומים שבהם כדאי באופן להשקיע מחשבה מראש ולוודא שעובדים עם הכלים הנכונים. בתחום ניהול כוח האדם שעון נוכחות מודרני ויעיל יבטיח שקיפות והתנהלות יעילה מול העובדים.
התנהלות חכמה מול העובדים
בעל העסק מגלה עד מהרה שההתנהלות מול העובדים היא אחד הנושאים שגוזלים הרבה מאד תשומת לב וזמן. העובדה הזו אינה מפתיעה, מכיוון שההוצאות על משכורות הן לרוב ההוצאות הגדולות ביותר – ממש מתחילת פעילות העסק. כאשר ההתנהלות מול העובדים מרושלת ולא מקצועית מתעוררות אי הבנות מיותרות וחששות שונים בשני הצדדים – גם אצל המעביד וגם אצל העובדים. שעון נוכחות מקצועי ומתקדם יעשה את ההבדל ויבטיח שקיפות מלאה. שעוני נוכחות כיום מציעים פונקציות מתקדמות כמו למשל אפליקציית שעון נוכחות או זיהוי ביומטרי. עסקים קטנים שחוששים בגלל שעון נוכחות מחיר יגלו עד מהרה שההתפתחות האדירה בתחום מציעה פתרונות נהדרים במחירים סבירים ביותר ביחס לחשיבות הנושא.
העובד שמתחיל את יום העבודה שלו יכול, במערכות הנוכחות המתקדמות והאיכותיות ביותר, לדווח על הכניסה שלו באמצעים שונים. אפשר לעשות שימוש בזיהוי ביומטרי או בכרטיס שמזהה את כניסת העובד כאשר הוא מתקרב אל השעון. אפליקציית שעון נוכחות תאפשר לעובד לדווח על תחילת יומו ישירות מהטלפון הנייד שלו. התוכנות המתוחכמות יציעו גם זיהוי של המקום שממנו נשלח הדיווח, ואפילו אפשרויות לדיווח על ימי מחלה, חופשה וכיוצא בזה. ברור שהנתונים הללו ישמשו את העסק גם לצורך הכנת המשכורות ודוחות הנוכחות. מומלץ לכל בעל עסק לבדוק שעון נוכחות מחיר ולקדם כבר היום את השקיפות והאמינות של התנהלות העובדים בארגון. וודאו שלמערכת הנרכשת יש גב חזק, תוכנה טובה ושירות לקוחות אמין, זמין ומקצועי. בחרו במערכת נוכחות שתשרת את העסק שלכם לשנים ארוכות.

Bookmark and Share