עוגיות בריאות לילדים שכיף וקל להכין

כל אחד ואחת מההורים שבינינו, היה שמח לפנק את ילדיו בעוגייה טעימה ומזינה המכילה בתוכה את כל המרכיבים הטובים והמזינים. כיום, בעידן הרשת, מתכוני אפייה ובישול נגישים עבור כל אחד ואחת מאיתנו בכל רגע נתון, והדבר מאפשר לנו להתחדש בכל פעם במתכון חדש ומנצח של עוגות, עוגיות ותבשילים. בשורות הבאות תוכלו למצוא מתכון קל ומהיר להכנה של עוגיות שיבולת שועל בריאות ומזינות.

המצרכים לכ-20 עוגיות שיבול שועל בגודל בינוני

על מנת ליהנות מעוגיות שיבולת שועל הנחשבות לסוג של עוגיות בריאות מזינות וטעימות כאחד, תדרשו להצטייד ברשימת המצרכים הבאה: ביצה אחת בגודל בינוני, כף קמח מלא, שליש כוס שמן, שלוש כפות גדושות של סוכר, כוס אחת של שיבולת שועל, שתי כפות שטוחות של טחינה גולמית, שליש כוס של אגוזי המלך לאחר טחינתם, שתי כפות שומשום, חצי כפית של קינמון טחון, שתי כפות קוקוס ומספר קוביות של שוקולד מריר. דרך אגב, את הסוכר תוכלו להוציא מרשימת המצרכים ולשבץ במקומו שלוש כפות של סירופ מייפל אותו מניחים בדרך כלל על פנקייקס.

אופן ההכנה: לאחר שהצבתם את כל המצרכים הנדרשים להכנת עוגיות שיבולת שובל, חממו את תנור האפייה לחום של 180 מעלות ואת תכנית התנור רפדו באמצעות נייר אפייה. בזמן שהתנור מגיע לטמפרטורה הרצויה, ערבבו את כל החומרים יחדיו, כאשר בהתחלה יש להכניס לקערה את הביצה, הסוכר (או סירופ המייפל), הטחינה והשמן, לערבב בעזרת כף או מטרפה, ולאחר מכן להכניס את כל חומרי הגלם הנוספים זה אחר זה. זכרו: לא לחדול מערבוב חומרי הגלם. לאחר שנוצרה לכם עיסה אחידה של כל המצרכים, הרטיבו את ידיכם וצרו מהעיסה כדורים קטנים ולאחר מכן שטחו אותם באמצעות כף היד. לאחר שיצרתם עוגיות שטוחות מכל עיסת המצרכים, הניחו על גבי נייר האפייה והמתינו להזהבת העוגייה מצידיה. משך האפייה נע בין 15 דקות ל-20 דקות, ורק לאחר שצידי העוגייה הוזהבו, הוציאו את תבנית האפייה, צננו מעט והגישו לילדיכם.

כיום, אומנם תוכלו לרכוש עוגיות בריאות בכל רשת מזון, אך לעולם האפייה הביתי אין תחליף, בעיקר כאשר ניחוחות האפייה עוטפים את חלל המגורים ומגרים את בלוטות הטעם של כל אחד ואחת מבני המשפחה. אפיית עוגיות איננה מלאכה מורכבת עבור כל אחד ואחת מכם: זכרו את הכלל הפשוט-אם אתם יודעים להכין פנקייקס לילדיכם, אין שום סיבה שלא תדעו להכין עוגיות שיבולת שועל.

Bookmark and Share