תמלול מקצועי = ראייה לבית משפט

לא פעם ולא פעמיים, נמצא את עצמנו במהלך החיים, מנהלים שיחה אשר עתידה לשמש אותנו בבית משפט (באם נגיע אליו) או למען השגת מטרה. לעיתים, תהייה זו שיחה פשוטה עם נותן שירות אותו הזמנתם ושילמתם לו, והוא מצידו בחר שלא להגיע או ביצע עבודה חלקית, ולעיתים תהייה זו שיחה עם אדם, שיסב לכם רע ואף ינסה לתבוע אתכם בבית משפט. החדשות הטובות הן שכיום, כל אחד יכול להקליט בקלות שיחות טלפוניות או פגישות, באמצעות מכשיר הטלפון החכם אותו הוא נושא בין כה וכה בכיס. כל שעל אדם הרוצה לבטח את עצמו לעשות, הוא להוריד אפליקציה להקלטת שיחות או אפליקציית רשמקול ולהפעילה בעת הצורך – אגב, מרבית האפליקציות הן ללא עלות.

הקלטת שיחות – כל כך פשוט?

על שאלת הכותרת שלנו נענה בתשובה קצרה וקולעת והיא: אכן כן! כיום, תודות לקדמה הטכנולוגית, קלות הקלטת השיחות היא בלתי נתפסת. אנשים רבים מקליטים את כל השיחות שלהן ושומרים את ההקלטות החשובות או כאלו שעתידות לשמשם בעתיד. אין ספק כי כאשר משוחחים עם חברת שירותים, כגון חברות תקשורת וכדומה, השיחות מוקלטות על ידי החברות עצמן והן אף מציינות זאת בתקליט שלהם בטענה כי מדובר בהקלטה לצורך שיפור רמת השירות אך כאשר תבקשו את ההקלטה תתקלו בסירוב גורף, שישלח אתכם לבית משפט לקבלת צו על מנת לקבל את ההקלטה לידיכם. אי לכך ובהתאם לזאת, מומלץ לכל אחד ואחת מאיתנו ובתנאי שאתם בעלי טלפון סלולרי, לנהל הקלטות של השיחות שלכם אשר תהיינה זמינות לכם בכל עת. בבואכם, ובתקווה כי לא תגיעו לפתחי בית המשפט, להגיש לבית המשפט את ההקלטה, שבוצעה על ידכם, יהיה עליכם לבצע את מה שנקרא תמלול לבית משפט וזאת באמצעות הסתייעות בחברה המספקת שירותי תמלול.

התייחסות לנושא תמלול המוגש לבית משפט – על מנת שבית המשפט יתייחס להקלטה שביצעתם, עליה לעמוד במספר קריטריונים, בין אלו נמצא את ביצוע התמלול על ידי גוף המוסמך לכך ומעניק שירותי תמלול מקצועיים. הקלטה שתוגש ללא תמלול, סביר ולא תתקבל בבית המשפט ולכן הקפידו לבצע תמלול מוקפד ומקצועי, ומוטב על ידי מתמלל מקצועי או חברה מקצועית ובעלת ותק.

לסיכום, הגשת תמלול לבית משפט היא אינה הגשה פשוטה וסביר כי תעלה לא מעט כסף (בהתאם להקיף העבודה). על כן, נמליץ לכם לשכור שירותי תמלול מקצועיים ולדעת כי הראייה שלכם לא תפסל על ידי בית המשפט.

Bookmark and Share