קורס IELTS – הבחירה הנכונה

ה- IELTS הוא ראשי תיבות של – International English Language Testing System. כלומר, מבחן בינלאומי שעיקרו לבחון את הידיעה והיכולת שלכם בשפה האנגלית על כל היבטיה.

 

נכון להיום יש שתי גרסאות למבחן זה. הראשונה היא הגרסה האקדמית המיועדת לכל מי שמעוניין להתקבל לאוניברסיטה זו או אחרת בחו"ל והשנייה היא הגרסה הכללית המיועדת בדרך כלל למטרת מועמדות למקומות עבודה ולמטרת הגירה. אם גם אתם נדרשים להמציא ציון מבחן זה לצורך עבודה, הגירה למדינה זו או אחרת או קבלה ללימודים באוניברסיטה נחשקת בבריטניה, קנדה או אוסטרליה, הגיע הזמן להבין כיצד ניתן להצליח במבחן זה ומהו תפקידו של קורס ielts. הבה נתחיל..

 

המבחן וקורס העזר

מבחן ielts יבחן את יכולות השימוש שלכם בשפה האנגלית, אם מבחינת קריאה, כתיבה, דיבור והבנת הנשמע. הדברים אותם חשוב לדעת אודות מבחן זה הם שהציון אותו תקבלו תקף לשנתיים ימים. המבחן בנוי מ- 4 חלקים, כאשר החלק הראשון תמיד יהיה מבחן השמיעה בו הנבחן יצטרך להקשיב לארבעה קטע שמיעה ולענות על סך של 40 שאלות הקשורות אליהן. החלק השני הוא חלק הקריאה הכולל 3 קטעי קריאה וארבעים שאלות על כל קטעי הקריאה. החלק השלישי הוא הכתיבה. כאן מצפות לנבחן שתי משימות. הראשונה תהיה ניתוח של תהליך כלשהו בכתב או כתיבת מכתב קצר על פי הנחיות מדויקות והמשימה השנייה תהיה כתיבת חיבור. החלק הרביעי יעסוק בכל הקשור אל דיבור, דבר שיבוא לידי ביטוי בשיחת ראיון אל מול בוחן שתכלול שאלות קצרות, מונולוג על נושא ודיון אודות נושא מסוים.

 

ניתן להחליט ללמוד בבית למבחן ה – IELTS או להירשם אל קורס ielts. רוב האנשים מעדיפים להירשם אל קורס אחד על אחד המכין אותם למבחן זה או לקורס קבוצתי הכולל שיעורים פרונטליים אתם מעבירים מרצים מנוסים ובעלי מוניטין מוצלח בתחום. טרם ההרשמה לקורס חשוב לברר מהי העלות של הקורס, מיהם המרצים המעבירים אותו, כיצד מועבר הקורס, מיקום גיאוגרפי, מה המיקום של הלימודים, האם הקורס הקבוצתי מועבר בקבוצות קטנות או בכיתת לימוד גדולה, מהם חומרי התרגול והספרים הניתנים לנרשמים לקורס זה, האם מערכי השיעור מתאים אחד לאחד למבנה הבחינה ומהו תוכן הקורס. חשוב לוודא שבקורס נלמדות  טכניקות לימוד שעיקרן התמודדות אפקטיבית עם החלקים השונים של הבחינה, ושהוא כולל חיזוק ועיבוי אוצר המילים, חיזוק יסודות הדקדוק, שקיימת מערכת למידה אינטרנטית לתרגול בבית ושחלוקת הזמנים בקורס זהה לחלוקת הזמנים של מבחן ielts.  שיהיה בהצלחה!

Bookmark and Share