האנרגיה של הגרנולה

אם גם אתם מעוניינים לשמור על אורח חיים בריא אך לא מעוניינים לוותר על ההנאות הקטנות של החיים, הנאות שמגיעות בדמות חטיפים טעימים ומתוקים. אם גם אתם התחלתם לשמור על הבריאות אך באמצע היום אתם חשים בנפילת אנרגיה ולא מעוניינים "לחטוא" ולאכול חטיפים עתירי  סוכר ושומנים, הגיע הזמן להכיר את הגרנולה הנפלאה ואת "גלגלי ההצלה" היומיים: חטיפי האנרגיה. מעוניינים להבין על מה מדובר ומה היתרונות של אלו על פני חטיפים ומאכלים אחרים? התחילו לקרוא!

 

היתרונות של הגרנולה

הגרנולה מוכרת כארוחת הבריאות האמריקאית. כאן מדובר על תערובת של סוגים שונים של דגנים, כמו למשל שיבולת שועל קלויה, שקדים, זרעים, אגוזים, ופירות יבשים, אותה נהוג להמתיק בדבש, סילאן או סוכר חום. אם בעבר מלאכת הכנת הגרנולה חייבה קלייה בתנור, קירור, תוספות, קירור פעם נוספת והמתקה. כיום, ניתן לקנות סוגים שונים של תערובת דגנים מוכנה, כמו למשל כזו הכוללת זרעי פשתן, גרעינים, אגוזי קשיו ושיבולת שועל. גרנולה שכוללת שיבולת שועל ותוספות מתוקות של שוקולד חלב ובננות מיובשות. כזו הכוללת שיבולת שועל עם פצפוצי אורז פריכים ודבש ואף כזו שכוללת רוטב מייפל מתוק ומהנה עם אגוזי פקאן פריכים ושיבולת שועל. כל אלו מהוות דוגמא קטנה לאפשרויות הרבות. אנשים רבים בוחרים לאכול תערובת בריאה זאת בתוספת חלב, מיץ תפוזים או יוגורט לארוחת הבוקר שלהם ויוצאים נשכרים מאותה מנה עשירה של מזון טבעי ובריא הכולל ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים רבים בריאים שמספקת להם אנרגיה למחצית הראשונה של היום.

 

אם אתם מחפשים פתרון בריא גם לשעות בהן אתם בעבודה תוכלו לבחור לקחת שקית גרנולה המלאה בכל טוב או חטיפי אנרגיה בריאים אותם תוכלו לאחסן בתיק ולאכול כתוספת לארוחה או כארוחה בפני עצמה. חטיפי אנרג'י הם חטיפים בריאים ומכיוון שרוב ההורים מעוניינים להחדיר את המודעות למאכלים בריאים גם לילדיהם, יש אפשרות לקנות גם חטיפים המותאמים לילדים, חטיפים בטעמים שונים שמכילים כפית אחת בלבד של סוכר לכל יחידת חטיף, דגנים מלאים, סיבים תזונתיים, ברזל וויטמין בי 12. באם אתם מעוניינים לקחת חטיף או שניים לעבודה ועל ידי כך לפתור את בעיית העייפות הקשה של אמצע היום, בוודאי תשמחו לקרוא שנכון להיום גם המבוגרים יכולים ליהנות מחטיפי דגנים מלאים הכוללים סיבים תזונתיים, בי 12, ברזל ורכיבים איכותיים נוספים.

 

כעת, כל שנותר הוא להתחיל ולתכנן איזה סוג של גרנולה אתם מעדיפים לארוחת הבוקר שלכם ושל ילדכם והאם גם אתם מעוניינים ליהנות מחטיפי אנרג'י טעימים ובריאים בשעות העבודה. בתיאבון!

 

Bookmark and Share