ספא זוגי לשחרור וגיבוש

ספא זוגי לשחרור וגיבוש

אחד מהפינוקים הנהדרים אותם ניתן לשלב במהלך חופשה רומנטית בזוג, הוא ללא ספק הפינוק במרכזי ספא המציעים טיפולי ספא זוגי. מרכזי ספא מקצועיים מציעים למבקשים ליהנות משרותי עיסוי זוגי בחירה ממגוון אפשרויות לטיפולים מפנקים ומשחררים, הכוללים בין השאר את סוגי העיסויים השונים, עיסוי באבנים חמות, טיפולי וואטסו ועוד. אם כן, מה בדיוק נקבל כאשר נפנה אל מרכזי הספא המקצועיים ונבקש טיפולי ספא זוגי? במה שונה ספא זוגי מטיפולי ספא שגרתיים, וכן, האם ניתן ליהנות מטיפולי וואטסו משותפים? על שאלות אלו ואחרות, תוכלו לקרוא בהרחבה במאמר הבא.

טיפולי ספא בזוג

למעשה, טיפולי הספא קיימים משחר ההיסטוריה האנושית. השימוש בעיסויים השונים בכדי לשחרר את שרירי הגוף ולהרגיע את הנפש קיימים מזה עידנים ובתורות השונות במזרח ובמערב, ואין חידוש של ממש בצורך האנושי לזכות בטיפולי ספא מפנקים מעת לעת בכדי להרגיע את הגוף והנפש מטרדות היום יום ולשחרר שרירים מתוחים כתוצאה מפעילות גופנית מאומצת או שעות ארוכות של ישיבה מול מסך המחשב.

יחד עם זאת, החידוש האחרון מביתם של מרכזי הספא המקצועיים, הוא טיפול ספא רומנטי המוענק לזוג במקביל, כשהם שרועים על גבי מיטות הטיפולים זה לצד זה. מתפריט הטיפולים המגוון יבחרו בני הזוג בטיפול המתאים להם, ללא צורך בהקבלה בסגנון הטיפולים, זו תוכל לבחור עיסוי באבנים חמות, ואילו הוא יוכל לבחור עיסויי שוודי ספורטיבי מקצועי ואינטנסיבי, העיקר, שיהיו ביחד במהלך הטיפול המסור אותו יעניקו להם המעסים המקצועיים והמנוסים, ויוכלו ליהנות זה מנוכחותה של זו לאורך הטיפול, כשהם זוכים לחוויה אינטימית, אישית, מרגשת ומשחררת כאחד.

עיסוי באבנים חמות, טיפולי עיסוי אינטנסיביים, או למעשה כל טיפול פיזי כזה או אחר המוענק לבני זוג או לפרט במשך שעה ארוכה, מותירים את הגוף והנפש משוחררים, אך יש צורך במנוחה קלה בטרם יוכלו בני הזוג לחזור לשגרת חייהם או לפרוש לביתם. טיפולי עיסוי זוגי מוענקים לרוב בחדרי טיפולים מפנקים, בהם ניתן למצוא פינת רגיעה או מיטה זוגית מפנקת, שם יוכלו בני הזוג להירגע לאחר הטיפול, זה לצד זו, ולהעניק לגוף את המנוחה האולטימטיבית אשר תשלים את אפקטיביות הטיפול.

טיפולי וואטסו

אפשרות נוספת לבחירה במרכזי ספא מקצועיים, הוא הטיפול בשיטת העיסוי הוותיקה והמוצלחת, טיפולי וואטסו. המילה וואטסו, מורכבת מהמילה באנגלית מים, והמילה שיאטצו, כך שלמעשה, נקבל טיפולי שיאצו בתוך המים. היות ובמים כוח הכבידה יורד, וגמישות הגוף עולה, ניתן להגיע לשרירים שונים בגוף אליהם קשה להגיע על גבי מיטת הטיפולים, כך שלמעשה בסיום הטיפול נרגיש כיצד השתחררו בגופנו שרירים אשר לא הכרנו כלל בהימצאם. ניתן לשלב טיפולי שיאצו גם במהלך טיפולי עיסוי זוגי, ולגלות מחדש את האהבה, הרוגע והשחרור לה נזקקת הנפש האנושית כל כך ובעיקר במרוצת החיים המודרניים.

Bookmark and Share