חופשה באילת – הלקוח תמיד צודק

חופשה באילת – הלקוח תמיד צודק

"תשמע ירון, אני צריך שתארגן חופשה באילת ללקוח שמגיע לביקור באוגוסט, זה אחד הלקוחות החשובים ביותר שלנו וזה הביקור הראשון שלו בישראל אז אני צריך שזה יהיה משהו מיוחד". כבר התרגלתי לקבל משימות מוזרות באמצעות הודעות בסלולרי אבל הפעם אלי, הבוס שלי, הצליח להפתיע גם אותי. לא ממש הבנתי איך בתור מנהל פרוייקט תוכנה אני אמור לדעת משהו על מלונות באילת או למה לעזאזל אני זה שצריך לאתר חדרים באילת, להשוות מחירים ולהזמין כרטיסים לטיסות ולמופעים רק כדי שאלי יוכל לקבל עוד טפיחה על השכם מהמנכ"ל, אני מתכנת לא מזכירה!

אך כמובן שלמרות הטרוניות, העובד המצטיין ששוכן עמוק בראשי שכנע אותי שכדאי לבלוע את הגלולה המרה ולנסות בכל זאת. מי יודע, אולי זה יזכה אותי בסוף שבוע חינם באיזה מלון בוטיק מפואר במיוחד.

מלונות באילת – אין קץ למגוון

כמה שעות מאוחר יותר, כשבידי רשימה מפורטת של מלונות באילת נכנסתי למשרדו של אלי כשאני עוטה חיוך רחב. הצגתי לו רשימה של חדרים באילת שנראו לי מתאימים לאירוח של אנשי עסקים ואפילו העליתי כמה הצעות למסעדות, מועדונים והופעות שיוכלו להכיר ללקוח את התרבות הישראלית. "ירון, נראה לי שאתה לא מבין לגמרי את ההיקף של הפרויקט הזה, לא מדובר פה בעוד חופשה באילת ולא הייתי מבזבז את הזמן שלך אם זה היה עוד לקוח רגיל. מדובר באחד האנשים החזקים ביותר בעולם התוכנה באירופה וככזה הוא רגיל לתנאים מיוחדים. אני רוצה שתאתר לי מלון בוטיק משובח במיוחד, שתזמין מקומות במסעדות הכי טובות בעיר ושתדאג לפעילויות מיוחדות, לא עוד הופעה של רקדנית בטן מלווה במקהלת דרבוקות. אני מבטיח לך שאם הביקור יעבור בהצלחה לא אני ולא אתה נצטרך לחפש עבודה או לדאוג לכסף בשנים הקרובות".

פרויקט "מלון בוטיק" יוצא לדרך

החלטתי לרתום את יכולות ניהול הפרויקטים שלי לתפירת נופש באילת. הכנתי תרשימי זרימה ותוכניות עבודה, אבני דרך ומשימות ועל הקלסר המיוחד שהקצתי לנושא רשמתי את המילים "פרויקט מלון בוטיק" באותיות קידוש לבנה. בדקתי ביסודיות מלונות באילת ואני יכול להצהיר שאין חדרים באילת שלא סקרתי לפחות פעם אחת באמצעות אתר אינטרנט זה או אחר. את המלונות, המסעדות והמופעים שהגיעו לרשימה הסופית דאגתי לבדוק פעם נוספת בעזרת פורומים שונים ברשת בשילוב עם המלצות של חברים ובני משפחה. לבסוף הגשתי לאלי תכנון מדוייק דקה אחר דקה של חופשה מפוארת, אקסקלוסיבית ובלתי נשכחת והחיוך שעיטר את פניו כשסיים לקרוא אותו לא השאיר מקום לספק.

חופשה באילת – זה מה זה פשוט

אין ספק כי פרויקט מלון בוטיק הוגדר כהצלחה מסחררת ונראה כאילו מעולם לא תוכננה חופשה באילת בכזו דייקנות. אלי אמנם חשש מעט מפני שבאותו זמן התמלאו המון חדרים באילת באנשים שבאו לחגוג את התימניאדה אך אני הרגעתי אותו כשהסברתי לו שאותם מלונות באילת המיועדים לחוגגים רחוקים מאוד מהמלון שלנו.

הכל תיקתק כמו שעון, חוץ מהלקוח שהבעת פניו המשועממת פינתה את מקומה לעיתים רחוקות לחיוך מנומס וקפוא. כשראיתי שאלי מתחיל להילחץ הצעתי שנעשה טיול קצר בטיילת, היתה לנו עוד יותר משעה עד ההופעה המתוכננת של איזה הרכב ג'אז מתוחכם בבאר יוקרתי ואני חשבתי שטיול לאורך החוף בשקיעה בהחלט יכול לתרום לאווירה. בערך באמצע הדרך הבחנתי שהבעת הפנים של הלקוח משתנה באחת, חיוך רחב נפרש על פניו וברק שלא הכרתי ניצת בעיניו. "אולי נוותר על הג'אז ונשב כאן?" הוא שאל בציפייה כשהוא מצביע לכיוון מועדון שאירח מופע של רקדניות בטן בליווי דרבוקות.

Bookmark and Share