לישון על המזרון הנכון בשניים

לישון על המזרון הנכון בשניים

כשאר אנו בוחרים מזרונים לחדר שינה זוגי אנו נתקלים לא אחת בבעיות התאמה בין בני הזוג. האחד מעדיף מזרונים קשיחים יותר והשני מזרונים רכים יותר. מכיוון שמזרונים עשויים מקשה אחת הרי אחד הצדדים חייב להתפשר. למזלנו לא כך הדבר והתקדמות טכנולוגית בתחום המזרונים מאפשרת לכול אחד מבני הזוג לישון על המזרון הנכון עבורו.

מזרונים מפוצלים

אחת ההמצאות היעילות ביותר בתחום של מזרונים היא מזרונים נפרדים. לרוב אנו נמצא מזרונים נפרדים במיטות מתכוונות. למעשה אלו שני מזרונים שבמצב שכיבה מתחברים למזרון אחד. זהו פתרון אפקטיבי ויעיל שכן, כל אחד מבני הזוג יכול להתאים את החצי שלו לצרכיו. אין צורך להתפשר על מזרונים כשכול אחד יכול לישון על המזרון שנוח לו ביותר. היתרון במיטות מתכווננות הוא כמובן שכול אחד מבני הזוג יכול לכוון את המיטה לפי רצונו מבלי להפריע לצד השני.

מזרון עם זיכרון

פיתוח נוסף בתחום של מזרונים הוא הם מזרנים ש"זוכרים" את קונטור הגוף של הישן עליהם. לרוב אלו מזרוני קפיצים עם שכבת ויסקו אשר מתכווננת לפי גוף האדם הישן עליה עם הזמן. כאשר ישנים בשניים וכול אחד ישן על צד שונה של המזרון באופן קבוע, למעשה מקבלים שני מזרונים שונים לחלוטין במזרון אחד. החיסרון כאן הוא שלא ניתן להפוך את המזרון ולקבל את אותה תחושת נוחות מיידית, אלא יש צורך לחכות כמה לילות כדי שהמזרון שוב "יזכור" את תוואי האדם הישן עליו. כשרוכשים מזרנים מסוג זה חשוב לוודא שאכן ניתן להפוך את המזרון ושכבת הויסקו קיימת גם בצידו השני.

מזרונים בהתאמה אישית

כמו כל מוצר אחר גם מזרונים ניתנים להתאמה אישית. יצרני מזרונים רבים מאפשרים להתאים כמעט כל פרט במזרון שהם מספקים. לשם כך תאלצו להגיע לחנות המפעל של היצרן. אנשי מקצוע בתחום של מזרונים יוכלו לייעץ לכם כיצד להתאים כל חלק של המזרון לצרכי שני בני הזוג. יתרון נוסף של מזרונים בהתאמה אישית הוא היכולת להוזיל את העלות על ידי שימוש בחומרים יוקרתיים פחות, ניתן לעשות זאת לרוב רק דרך היצרן. כמובן שיתרון נוסף הוא שקניית מזרונים ישירות מן היצרן לרוב תהיה זולה יותר.

***

Bookmark and Share