פיצויים לנפגעי תאונות דרכים זה לא קל

פיצויים לנפגעי תאונות דרכים זה לא קל

לפני כמה ימים עברתי תאונת דרכים בה היו מעורבות עוד שתי מכוניות. תודה לאל, יצאתי בשלום, אך עדיין נאלצתי לשהות זמן מה בבית החולים ולאחר מכן לעבור פיזיותרפיה ושיקום. לפיכך הרגשתי שאני זכאי למה שנקרא פיצויים לנפגעי תאונות דרכים . דיברתי עם חברת הביטוח שלי ושל הנהג הפוגע, וישר התחיל הבלגן – למלא את הטופס הזה, להפגש עם ההוא, לחכות לשני שיחזור מחופשה… אתם יודעים מה? אפילו הביאו לי פעם את הטפסים הלא נכונים – נתנו לי טפסים של תביעה על רשלנות רפואית במקום תאונת דרכים! בקיצור, למרות החוויה הלא נעימה שעברתי, לא היה מי שבא לקראתי. ולכן עשיתי את הצעד ההגיוני המתבקש – חיפשתי עורך דין תאונות דרכים.

עורך דין תאונות דרכים – הצעד הנכון

תודה לאל על טכנולוגיה – לא הייתי צריך לקום מהמיטה כדי למצוא עורך דין תאונות דרכים. המשפחה הביאה לי את המחשב הנייד, ויחד חיפשנו את האדם אשר יעזור לי לקבל פיצויים של תאונות דרכים . תתפלאו אבל יש המון עורכי דין אשר מתמחים בהרבה נושאים שונים – עורכי דין מקרקעין, עורכי דין המתמחים במקרי רשלנות רפואית, עורכי דין המתמחים בגירושין… לא נורא – לא היה הרבה מה לעשות בבית החולים, ולכן לקחתי את הזמן וחיפשתי את העורך דין המתאים. בסוף מצאתי אותו.

עורך דין תאונות דרכים – מישהו שם בשבילך

מצאתי עורך דין תאונות דרכים שמצא חן בעיני כעבור מספר שעות של חיפושים. היה לו אתר נחמד עם הרבה עצות משפטיות, מאמרים בנושאים שונים והפניות לעורכי דין בתחומים שונים עליהם הוא ממליץ. האמת מה שהכי מצא חן בעיני באתר שלו היה הכיתוב "חברות הביטוח מקשות עליך לקבל פיצויים לנפגעי תאונות דרכים? הגעת למקום הנכון!". שלחתי לו מייל עם המקרה שלי וכעבור מספר שעות הוא חזר אליי. ביום המחרת נפגשנו בבית החולים, ומסתבר שהכירו אותו שם – אנשים נוספים במחלקה פנו לעזרתו בהווה ובעבר, ואפילו מסתבר שהוא פעם הגן בהצלחה על הרופא שלי מתביעת רשלנות רפואית (התחביב שלו הוא דין רפואי…).הפגישה עמו הייתה מוצלחת ביותר, וכבר באותו היום הוא לקח על עצמו את התיק.

פיצויים לנפגעי תאונות דרכים – אפשר לאט ואפשר מהר

ההעזרות בשירותי עורך הדין הוכיחו את עצמם כצעד הנכון כבר באותו השבוע. אין מה לעשות, עורך דין תאונות דרכים פשוט יודע איך לדבר עם חברות ביטוח – הם מדברים את אותה השפה. בדיוק כמו שצריך להבין במכוניות כדי לדבר עם מוסכניק, או ברפואה במקרים של רשלנות רפואית, כך גם צריך להבין בחוק ומשפט כדי לקבל פיצויים לנפגעי תאונות דרכים. התביעה התקדמה במהירות מסחררת וכעבור שבועות ספורים כבר קיבלתי את מלוא הפיצויים. אגב, אחד הנהגים האחרים שנפגע בתאונה לא שכר את שירותיו של עורך דין. הוא עדיין מחכה.

Bookmark and Share