הופעות בחו"ל, איוונטים, janes addiction

הופעות בחו"ל, איוונטים, janes addiction

אם תמיד חלמתם להגיע להופעה של janes addiction באחת ממדינות חו"ל, קרוב לוודאי שתשמחו לשמוע שהיום אתם כבר לא צריכים להזמין כרטיסים עבור הופעות בחו"ל, כי רוב רובן של ההופעות מגיעות לארץ.
השנה, להקת janes addiction האגדתית משתייכת ל- איוונטים המרכזיים של השנה ותופיע בפני הקהל הישראלי עם חומרים חדשים מהאלבום החדש.
כרטיסים להופעה תוכלו לרכוש במשרדי הכרטיסים של איוונטים או באמצעות אתר האינטרנט של איוונטים.

janes addiction
הלהקה האגדתית קלאסית שהוקמה ב-1985 והתפרקה בשנת 1991, מוגדרת בפי רבים כלהקה האחראית על ז'אנר הרוק האלטרנטיבי.  להקות רבות וטובות המוכרות בכל העולם הושפעו מ- janes addiction.
(לדוגמא, ניין אינץ' ניילס, נירוונה, סמאשינג פאמפקינס ועוד).
הגיטריסט של הלהקה הינו הגיטריסט המפורסם נבארו דייב שהופיע גם בלהקות ניין אינץ' ניילס ו- רד הוט צ'ילי פפרס.
כעת, ניתנת לכל תושבי ישראל ההזדמנות לרכוש כרטיסים לאחד מה- איוונטים המרכזיים של השנה: כרטיסים ללהקת ג'יינס אדיקטשיין.

הופעות בחו"ל בהשוואה אל איוונטים בישראל
הופעות בחו"ל תמיד היו חלומם 'הרטוב' של חובבי המוזיקה.
הסיבה לכך הייתה שרוב רובן של ההופעות בחו"ל לא הגיעו לארץ.
המדינה הייתה צעירה ולא היו כאן מספיק מפיקים/ אמרגנים שהיו מוכנים להסתכן ולהביא הופעות גדולות מחו"ל לארץ וזאת משום שחששו שכמות האנשים בארץ שיגיעו להופעות אלו, לא תחזיר את ההשקעה הכספית . כמו כן, אמנים רבים האמינו שישראל הינה מדינה קטנה ומסוכנת ולכן לא היו מוכנים לקחת את הסיכון ולהגיע אליה. בנוסף, הם היו מודעים לעובדה כי מדובר במדינה קטנה עם קהל מעריצים אשר אינו יכול להשתוות מבחינה כמותית לקהל המעריצים במדינות אחרות בעולם.

בעשור האחרון, הקהל הישראלי נחשף לסוגי מוזיקה רבים באמצעות ערוצי המוזיקה הבינלאומיים והגישה לאינטרנט. בהתאם התעוררה דרישה של מעריצים להבאת להקות וזמרים אלו לארץ.
נכון לשנים האחרונות, אנשים רבים מוותרים על הופעות בחו"ל וממתינים לבואם של איוונטים אלו ואחרים  לישראל. היתרון הגדול של איוונטים בישראל הוא: חיסכון כספי.
הופעה בישראל משמע חיסכון בקניית כרטיסי טיסה, תשלום לבתי מלון, כלכלה ועוד.

הופעות בחו"ל והרמת איוונטים בישראל
כאמור, רק בעשור האחרון התחילו להרים איוונטים בקנה מידה בינלאומי ולהביא איוונטים רבים מחו"ל לישראל. השיקולים היו רבים והחששות היו לא פחות גדולות.
אמנם ישראל מאגדת קהל מעריצים גדול של איוונטים כאלו ואחרים, אך עדיין תמיד חששו מההבדלים בסוגי האולמות, רמות הסאונד והאם כמות האנשים שיגיעו לאותם איוונטים תשתלם למפיקי אותו האירוע.
נכון לשנת 2011, ניתן לראות כי גם אנחנו בישראל יודעים כיצד להרים איוונטים מוצלחים, דבר שגורם לפסטיבלים, להקות וזמרים רבים ומפורסמים להגיע אלינו.
(מדונה, janes addiction, ליאונרד כהן ועוד רבים וטובים).
אם אתם מעוניים להרים איוונט זה או אחר בישראל חשוב מאוד לבחור בקפידה אמרגן בעל מוניטין המתמחה באותו סוג אירוע בו אתם מעוניינים. אם אתם מעוניינים לרכוש כרטיסים במחירים אטרקטיביים לשלל הופעות, תוכלו לבצע זאת באתר האינטרנט של איוונטים ברשת.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי .

Bookmark and Share