מאמן אישי לפריצת דרך בחיים

מאמן אישי לפריצת דרך בחיים

עולם האימון עולה לכותרות בהקשרים רבים ומגוונים. כיום ניתן למצוא מאמן אישי ליחסים וזוגיות, מאמן אישי לעסקים, מאמן אישי לבני נוער, מאמן אישי לגיל הזהב ועוד. השונות הגדולה מעידה כי עקרונות תהליכי קאוצ'ינג נוגעים ברבדים עמוקים ויוצרים שינוי ממשי. מבין כל שיטות להשגת יעדים והגשמה עצמית, קואוצ'ינג, הוכח כבעל התוצאות המשמעותיות ביותר בפרק זמן קצר. קואוצ'ינג מאפשר להשיג מיקוד, ביטחון עצמי והתנהלות מלאת חיות לנוכח אירועים במציאות חיינו.

סוגי הקואוצ'ינג העיקריים:

קואוצ'ינג לזוגיות
זוגיות היא בסיס לחיים יציבים ושלמים. השפעתם על כל תחומי החיים היא מכרעת וארוכת טווח. בבסיס של קאוצ'ינג לזוגיות עומדת בחינת העבר והתקדמות אל עבר העתיד. בכך הוא מאפשר להתמודד עם עכבות ולנקות את השטח כדי להצמיח את הקיים.
קואוצ'ינג לזוגיות מאפשר מציאת בני זוג, העצמת קשר קיים, איזון בין זוגיות ועצמאות, התמודדות נכונה עם קונפליקטים. מאמן אישי לזוגיות יוצר חזון זוגי מציאותי ומעניק כלים להעצמת כל קצר. קאוצ'ינג לזוגיות מספק כלים ליציאה ממשברי פרידה או גירושים.

קאוצ'ינג תעסוקתי
מי מאיתנו לא רצה לפתוח בקריירה שנייה. כמה פעמים יצאנו מראיון עבודה בתחושה שיכולנו לעשות דברים אחרת. כמה פעמים מצאנו את עצמנו דואגים לקראת מטלה או תפקיד חדש. קואוצ'ינג תעסוקתי מאפשר להתמודד עם אתגרים, משימות ובעלי תפקיד בסביבת העבודה בביטחון עצמי ובשקט נפשי.
העידן המודרני מצריך חשיבה יצירתית מאי פעם. מקצועות כגון פיתוח טכנולוגיות, קופירייטינג, משאבי אנוש ועוד, מצריכם חשיבה מחוץ לקופסה ונטילת יוזמה. בעזרת עבודה עם מאמן אישי ניתן להשיג מיצוי של מלוא היכולות, והתנהלות מתוך חופש אישי ואמונה. קאוצ'ינג תעסוקתי מתאים גם לשכירים וגם לעצמאיים.

קואוצ'ינג עסקי
קואוצ'ינג עסקי נועד לספק לבעלי עסקים כלים עקרוניים לשיפור אפקטיביות הניהול, ליצור דיאלוג נכון עם צוות העובדים ולהתמודד עם השינויים הניכרים במציאות העסקית. קאוצ'ינג יאפשר להביט בתמונה הרחבה באובייקטיביות, להבדיל בין חששות וספקות לבין צעדים הכרחיים ויספק כלים ליצירת מוטיבציה ותנופה בקרב עובדים ומנהלים. קאוצ'ינג עסקי מכיל מודלים המתייחסים לשיפור תקשורת, ייעול תפוקות, יצירת המשכיות תעסוקתית והרחבת השדרה הניהולית.
קאוצ'ינג עסקי בקרב עסקים קטנים ובינוניים מתאים גם להתוויית מערך השיווק. מדובר על הגדרת חזון עסקי ומטרות הפירמה, איתור שפה ארגונית וביטויה באמצעות סלוגן מוביל וגיבוש ערכי פעילות חשובים.

קואוצ'ינג לנשים
נשים רבות מתקוממות אל מול הגדרת אימון מגדרי. אבל המציאות מלמדת כי קואוצ'ינג לנשים מסייע רבות בצמצום הפערים הקיימים הלכה למעשה ומאפשרים להגיע לפריצות דרך משמעותיות. קאוצ'ינג לנשים הוא מגוון ורב ויכול לעסוק בתפקוד והקידום במקום העובדה, התמודדות עם זוגיות, הריון ותקופת ההורות הראשונה, מציאת האיזונים בין קריירה לחיי משפחה, שיפור התקשורת בסביבה גברית, שמירה על התנהלות טבעית בסביבה עסקית מוטת גברים ועוד.
יש לשים לב כי מאמן אישי, מעצם מינו, ליצור התמודדות מועילות, דוגמת טיפול בפחדים מגברים ועוד.

קאוצ'ינג לעצמאות כלכלית
עצמאות כלכלית היא אחת הסוגיות הסבוכות ביותר של משקי הבית המודרניים. מדובר על נושא בעל רגישות גבוהה בין בני זוג ובתוך התא המשפחתי. פעמים רבות כסף הוא אומדן להשקעה ולפינוק והימנעות ממנו זוכה לפרשנויות רבות. נושים כאלה ואחרים קאוצ'ינג בא למפות ולפתור. מאמן אישי לעצמאות כלכלית מעניק כלים להתנהלות כלכלית במסגרת תקציבית, להכנת אופק כלכלי וחיסכון ארוך טווח וניצול של יכולות ומשאבים לטובת יצירה של מקורות הכנסה נוספים. מאמן אישי בתחום זה הינו בעל רקע כלכלי, הבנה עמוקה של דינאמיקה אנושית ופסיכולוגיה משפחתית.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי .

***

Bookmark and Share