הקמת אתר אינטרנט- התחלה טובה!

הקמת אתר אינטרנט- התחלה טובה!

הקמת אתר אינטרנט מתחילה בסיעור מוחין שבסופו מגלים כמה נקודות מהותיות. בין הנקודות נכללים מטרת העל של האתר, קהל הגולשים שאליו הוא מכוון וכיצד "יוצאים לדרך"- אל הזירה הוירטואלית. ממכר סדרת מוצרים חדשים, מתן שירותים מגוונים, או אספקה שוטפת של חדשות ואקטואליה, מצריכים את היד המכוונת והמקצועית שתספק תכנים, עיצוב ואתר חדש ואיכותי.

בניית אתרים- תכנון מקדים!

אתר חדש או אתר קיים אך מדשדש, מצריכים סקירה מחודשת של בסיס הקמתו. אותו בסיס איתן מורכב מהגדרת הנישה בו יעסוק אתרכם וקביעת האסטרגיה שתהפוך אותו לאטרקציה עבור הגולש. לעתים הכיוון כבר ידוע מראש אך שווה לערוך "סקר שוק" בשל הדינמיקה המסחררת של הזירה הוירטואלית. אותה דינמיקה המשתנה מדי יום ביומו ומגדירה מחדש את תבניות העיצוב, שיטות השיווק הבין- רשתיות ואפילו את אופן שיבוץ מילות המפתח בתכני ה- seo. לאחר הסקירה הגדירו מהו אופי האתר- אינפורמטיבי, שיווקי, מסחרי או פרסומי . לאחר מכן, נסחו את מטרות העל- האם מדובר בשימור לקוחות וחיזוק הקשרים העסקיים עמם, הרחבת מעגל השרותים והלקוחות הקיימים או שבכלל מדובר בבלוג אינפורמטיבי על בניית אתרי אינטרנט. כמו כן, יש להגדיר מיהו קהל היעד לשם הגברת מידת האפקטיביות של האתר.

הקמת אתר אינטרנט בסיוע מקצועי!
בניית אתרים נחשבת פרוייקט שמוטב לקחתו במלוא הרצינות שכן לא מעט משאבים עומדים על הכף. כיום, כל אדם יכול לבנות את אתרו לפי המדריכים הידידותיים באתרי "עשה זאת בעצמך" הפזורים ברחבי הרשת. שיטת האינסטנט אמנם מהירה ואף קלילה אך העדר מידע מבוסס אופן על התנהלות הרשת, על הגבלותיהם של מנועי החיפוש או העדר ההבנה הבסיסית אודות צורות הקידום השונות( אורגני או ממומן), יכולים להתגבש כמכשול די רציני בטווח הארוך. כאן נכנסים לתמונה אנשי המקצוע והחברות הטכנולוגיות המובילות המתאימים עצמם לצרכי הלקוח. ישנן חברות אשר בניית אתרים לעסקים קטנים היא בראש מעיינם בעוד שחברות אחרות סובבות סביב בניית אתרי אינטרנט לתאגידי ענק. במי בוחרים? במי שמידת הזמינות, רמת הטכנולוגיה וכמובן, גם רף המחיר- תואמים את התכנון.

בניית אתרים עם הכלים הנכונים!

בעולם בו בניית אתרי אינטרנט הפכה לדבר שבשגרה יש לבחור בקפידה את הממשקים שישרתו את הגולש ואת מטרות האתר. אם בחרתם בקיום פורומים אינטראקטיביים, או צרוף סרטוני ווידיאו או צ'אט מקוון, עליכם לזכור כי עודף ממשקים יכול להסב את תשומת ליבו של הגולש מעיקרו של האתר. על מנת להמנע מריבוי כלים מיותרים דאגו לתוכן איכותי, מקצועי, ומנוסח היטב. סגנון הכתיבה, אינפורמטיבי או שיווקי, צריך להתאים לסוג האתר, כאשר אחידות ובהירות הם כללי המפתח. את האחידות ניתן לשמר באמצעות גופנים מאותה המשפחה (עד שני גופנים), גודל הכיתוב, צבעוניות ועוד. את הנגישות יוצרים באמצעות כפתורי ניווט נוחים המחולקים לקטגוריות ראשיות ומשניות.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי .

Bookmark and Share