ארה"ב כיעד לרכישת נדל"ן מניב

ארה"ב כיעד לרכישת נדל"ן מניב
מציאת נדל"ן מניב באמצעות רכישת דירות ובתים להשכרה, מהווה השקעה פופולרית בכל העולם. השקעה בצורה של נדל"ן מניב נחשבת השקעה בטוחה יחסית כאשר היא נעשית בצורה חכמה . כמו כן  במקרים בהם הנכס עומד לשכירות השקעה כזאת מעניקה לרוכש הכנסה קבועה ויציבה במשך שנים.

ישראלים רבים, כמו משקיעים זרים אחרים, מחפשים השקעות נדל"ן מניב מעבר לים, במדינות וערים שבהם שווקי הנכסים דלא ניידי נמצאים בשפל וצפויים לנסוק לגבהים בשנים הבאות. משקיעים ישראלים ניסו את מזלם במדינות מזרח אירופה בעשור האחרון. חלק מההשקעות צלחו, אחרות קרסו מסיבות שונות, בניהן הונאות ואי סדרים בתהליך הרכישה או קשיים בניהול נכס במדינה רחוקה ובשפה זרה.
בשנים האחרונות, בעקבות המשבר הכלכלי בארצות הברית של אמריקה, פונים משקיעים רבים לבדוק את השוק האמריקאי . חיפוש אחר נדלן בארצות הברית נעשה כיום מתוך אמונה שהנדלן בארה"ב צפוי להתאושש ולהניב תשואה יפה בפרק זמן של מספר שנים.

חיפוש אחר נדלן – ארה"ב אחרי משבר המשכנתאות
משבר המשכנתאות בארצות הברית הבין למיתון חמור, כמותו לא ראתה הכלכלה האמריקאית כבר עשרות שנים. למשבר, שהביא לתנודות וזעזועים בכלכלה העולמית יש השפעות מרחיקות לכת על שוק נדלן בארצות הברית, שעה שלאמריקאים קשה הרבה יותר מבעבר לקבל משכנתא למימון רכישת דירה והדלת פתוחה למשקיעים מבחוץ שיזרימו כסף לקופת הכלכלה בארצות הברית ויאוששו את קופת האוצר. בימים שבהם כלכלת ארצות הברית מתחילה לצאת מהבוץ אליה נקלעה, ענף נדלן ארה"ב חשבת ליעד שווה בדיקה. מה שתומך בכדאיות רכישת נדלן בארצות הברית היא הניהול האמין ונטול השחיתויות של הרשויות ונוחות הניהול של הנכס במדינה מסודרת ודוברת אנגלית.

חברות ניהול נדל"ן בארצות הברית
אחד החסמים שמרתיעים משקיעים מרכישת נכס בחו"ל הוא כאמור עניין ניהול הנכס מרחוק. בכל מה שקשור בתחום השקעת נדלן ארהב נמצאת במצב טוב יחסית, נדל"ן מניב באמריקה יכול להיות מנוהל על ידי חברה מקצועית – החל משלב הבירור על הנכס, דרך ליווי בתהליך לקיחת המשכנתא והרכישה ועד לניהול השוטף ברמה החודשית. מספר חברות ישראליות שפועלות בשוק השקעות נדלן בארצות הברית מעניקות שירותי ליווי וניהול כאלה לטובת משקיעים ישראלים.
ענף נדלן ארהב זוכה להעדפה על ידי משקיעים רבים גם בזכות ההליכים המוסדרים שהרשויות מנהיגות, כך שמשקיע זר יכול להיות רגוע יותר שהעניינים מבוקרים ונעשים כראוי. מהעבר השני, ברכישת נדלן ארהב גם דורשת מסמוך וערבויות הולמות מצד המשקיע, כך שכדאי להיכנס לתהליך עם המשאבים המתאימים ומסמכים שמעידים עליהם בשפה האנגלית.

כיצד תרכשו נדל"ן מניב בארה"ב
הצלחת ההשקעה של נדלן בארצות הברית תלויה קודם כל באיתור נכס מתאים, בסביבה שאנחנו לא בהכרח מכירים אותה לעומק. לכן חשוב לקבל ליווי מקצועי של מתווך מקומי, מומחה של נדלן ארהב ולאתר בעזרתו נכס במיקום נכון : בשכונה לא ענייה ולא יוקרתית מדי, בעיר עם פוטנציאל התפתחות ודאי ובאזורי ביקוש. במקרים רבים כדאי לחפש שכונה צעירה יחסית, עם בתים שגילם לא עולה על 8 – 10 שנים לכל היותר. ערים בינלאומיות, שמהוות יעדי תיירות מובילים, הן בעלות פוטנציאל לרכישה עתידית של  נדלן מניב שיניב רווחים נאים בעתיד ממכירה או העמדה להשכרה. של הנכס.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי .

Bookmark and Share