מדברים בפרחים

מדברים בפרחים

תמונה אחת אמנם שווה אלפי מילים אך פרח אחד קטן שווה הרבה מעבר, במיוחד כשביכולתו להביע רגשות ותחושות עמוקים, לשפר את מצב הרוח ולהשרות אווירה ייחודית. מעבר לכך, מדובר במתנה על- זמנית שמשרתת אירועים רבים כמו ימי הולדת, ימי נישואין, חג האהבה, קבלה לעבודה חדשה ואפילו את הרגעים שפשוט בא להפתיע את בן/ בת הזוג ולהפוך את יומו למאושר יותר.

בין אם העונג הפרחוני מגיע אל מפתן הדלת באמצעות משלוחי פרחים בתל אביב או מהחנות בשדרה ליד הבית, חשוב להתאים את סידורי הפרחים או הזרים למאורע ולאווירה הרצויה. המגוון העצום של צמחיית קישוט, זרי פרחים ועציצים יכול בקלות ליצור תחושת בלבול או בחירה שגויה. לכן, ראשית חכמה- גיבוש רעיון ובחירת פרח שיתחקה אחריו צורה מושלמת.

מגבשים רעיון

בטרם בוחרים זרי פרחים כלשהם יש לקבוע מהי מטרת הזר. האם מיועד לאדם סציפי או לאירוע, והאם הזר שמצא חן בעינכם באמת ייצור את האפקט. כך למשל, זרי פרחים לאם היקרה ישלבו אלמנטים בעלי אופי נשי כמו פרחי ציפורן בצבעוניות ורודה או צחורה המסמלים, בעולם הפרחים, אהבת אם. למרות שאין כמו זר המעריך ומוקיר אהבה זו, אך  האופציות אינן "עוצרות בורוד" ומומלץ לעצב את הזר בהתאם לאישיות מקבלת המתנה.

אלמנטים נוספים שיש לקחת בחשבון הם פלטת הצבעים ביחס לאווירה ולמהות האירוע, וכמובן, את מידת נכונותכם לחשוב אל "מחוץ לקופסא". לעתים, לא כל משלוחי פרחים בתל אביב וסביבתה חייבים "לצעוק"-  צמחיית קישוט! תנו למעצבי הזרים להטמיע את הדמיון שלכם בשילובי פרחים מפתיעים ולא רק בפרח דומיננטי תחום במסגרת של צמחייה.

טיפ חשוב לא פחות הוא לשמור על אותנטיות. לפעמים אגרטלים מעוצבים, נרות ופסלונים המשולבים ב"יצירת המופת" יכולים להוסיף המון אך, במידה מוגזמת, לגרוע מהיופי הטבעי.

פרחי יום הולדת

שילובי פרחים, בין אם מתוצרת חנות פרחים תל אביב או מתוצרת הגינה הפרטית, חייבים ללכוד את מהות האירוע.

להלן דוגמאות לפרחים שיעשו את כל ה"דיבור" ביום ההולדת הראשון ובאלו שיבואו לאחריו.

  • הולדת הבן/בת – זרי פרחים בהירים וצבעוניים בתוספת בלונים ואגרטל עם מוטיב משעשע ( דמויות מצוירות, נרות יום הולדת וכו') יכולים בהחלט להוות קבלת פנים נעימה לרך הנולד. פרחים מומלצים- ציפורן, חרצית, דרבנית ועוד.
  • ימי הולדת– פרחים עונתיים, ולמהדרין, פרחים המאפיינים את אופיו של כל חודש בו חלה החגיגה. למשל, ינואר- פרחי שלגיה וציפורן, פברואר- "בכור אביב" (ממשפחת הרקפות), מרץ- סיגליות, אפריל- חינניות, מאי- שושנים, יוני- ורדים, יולי- חבצלות מים, אוגוסט- גלדיולות ופרגים, ספטמבר- חרציות.

שיטוט ברשת בין קטלוגים וירטואלים או התייעצות עם אנשי מקצוע מטעם חנות פרחים תל אביב, אמנם יסייעו לכם בעיצוב הזר המושלם, אך אל תהססו להכניס את טעמכם האישי בעיצוב הזר.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי

Bookmark and Share